הדרכות אישיות
מתקשים בכתיבה? מקבלים משוב שהמסמכים שלכם לא ברורים מספיק?
קלקלתם יחסים בטעות בגלל כתיבה?
ההדרכה האישית בשיטת צורי תשנה את זה. הכתיבה שלכם תיוולד מחדש: תשנו את החשיבה. תלמדו לכתוב בקלות מסמכים ומיילים מנצחים. תימנעו מטעויות הרסניות. והעיקר – תתחילו לשפר יחסים בעזרת מסמכים ולא להיפך.
נושאי ההדרכה
הכתיבה הדרושה לניהול השוטף של העסק או הארגון: מיילים, הודעות וסיכומי ישיבות.
כתיבה המיועדת למנהלים. זוהי כתיבה חוצת-ארגון, ברורה, מניעה לפעולה ומאוזנת רגשית.
איך כותבים בדיגיטל ובסושיאל לארגון? איך נפטרים מהרגלים אישיים שפוגעים בתקשורת בעסק.
כתיבה שנועדה להשפיע על הקוראים ולשכנע אותם במשהו. איך לאזן בין הרגש לבין ההיגיון?
הכתיבה המורכבת ביותר בארגון. מאגדת מיומנויות מחקר, ארגון התכנים וכתיבה שיווקית.
כתיבה שמפגינה אמפתיה והבנה של צורכי הלקוח תוך מתן פתרון שירותי הולם.
כתיבה לחוקרים ולמדענים שמפרסמים מאמרים בכתבי עת מקצועיים.
כתיבה בעברית שהיא גם רשמית, תקנית ומתאימה לכללי האקדמיה וגם ברורה לקוראים.
איך זה עובד?
בשיחה מקדימה אזהה את הצרכים הספציפיים שלך. בהדרכה קצרה אסלול עבורך את הדרך לכתיבה רציפה וזורמת. ההדרכה היא לפי סוג מסמך, בזום.
לתיאום הדרכה, מלאו את הטופס ממש כאן:
מתלבטים?
ההדרכה האישית מתאימה לכל מי שקשה לו לכתוב:
- למי שמרגיש שהוא מבזבז על הכתיבה זמן רב מדיי
- למי ש"סוחב" אתו קשיים בכתיבה כבר מגיל צעיר
- למי שעברית היא לא שפת האם שלו
- למי שעובר לתפקיד ניהולי מתפקיד שטח
- למי שמועמד לתפקיד יוקרתי
- למי שרוצה לשדרג את עצמו ואת המעמד שלו במקום העבודה
- למי שמרגיש שהכתיבה היא זו ש"תוקעת" אותו בקריירה
- למנהלים, לעובדי מיהלה, לעורכי דין (תתפלאו), לרואי חשבון, ליועצים לארגונים, לבעלי עסקים. בקיצור, לכל מי שכותב הרבה ורוצה לחסוך זמן וכסף בכתיבה …
כדאי לקחת הדרכה אישית כשהקשיים שלי בכתיבה הם פרטיים לנו ומאוד ספציפיים. לדוגמה: אנחנו דוחים את הכתיבה. כל מייל לוקח לנו שעות. המנהלת שלי לא מרוצה מהכתיבה שלי.
כדאי לבחור בסדנה פנים ארגונית בנסיבות הבאות:
הקושי בכתיבה הוא כלל ארגוני. לדוגמה: לא מוציאים סיכומים לאחר פגישות וישיבות.
יש קושי בכתיבה דווקא ביחידה מסוימת: לדוגמה: חוקרים חדשים ביחידה לא יודעים לכתוב דוח.
חל שינוי בארגון או במדיניות שלו. לדוגמה: החלטנו לצמצם את כמות המיילים בארגון ולעבור לתוכנות מסרים מיידים.
לכל סוג מסמך, ההדרכה אורכת בין 3-4 שעות. למסמכים מאוד מקצועיים כמו כתיבת דוח או נוהל, צריך מספר שעות גדול יותר.
כדאי לקחת את ההדרכה לפי סוג מסמך. לדוגמה: כתיבת מייל, כתיבת נוהל. עם זאת, אנחנו לומדים שיטה אחת לכתיבה של כל המסמכים, ככה שהשעה הראשונה כבר ממילא "מיישרת לנו את הקו" עם תכנון מסמכים אחרים שאנחנו כותבים.
רואים תוצאות כבר אחרי השעה הראשונה, שבה לומדים איך לגשת למסמך (הכי קשה). לאחר השעה השנייה, כבר רואים שיפור ממשי בכתיבה. באחריות
ניתן לדבר עם אילת חצי שעה ולתאם צרכים בעלות של 100 ₪ בלבד לחצי שעה.
מחיר שעה אקדמית (45 דקות) הוא 275 ₪.
התשלום מתבצע מראש לפני ההדרכה בהעברה בנקאית, בביט או בפייבוקס. חבילה של 5 שעות ומעלה, ניתן לפרוש לתשלומים בכרטיס אשראי.
מחליטים ומודרכים!
קונים חבילת שעות הדרכה. תמיד כדאי להתחיל בחבילה הקטנה. (3-4 שעות).
כל חבילה מוקדשת לסוג מסמך אחד. לדוגמה: סיכום פגישה ופרוטוקול.
אנחנו משוחחים ומגדירים ביחד את מטרות ההדרכה. מה שנקרא תיאום ציפיות. לאחר מכן, אתם שולחים ל שולחים לאילת במייל דוגמאות של המסמכים שאתם כותבים. לאחר קביעת המועד והתשלום (מראש), אנחנו נפגשים בזום להדרכה.
בשעה הראשונה, אנחנו לומדים איך לגשת למסמך בשיטת צורי, להיפטר מתסמונת הנייר הריק. מדגימים על מסמך או מייל שלכם ששלחתם. בשעות ה- 2-4 אנחנו מממשיכים לתרגל את הכתיבה רק במסמכים שלכם.
במפגשים אנחנו נותנים פתרונות לקשיים האישיים שלכם בכתיבה. יוצרים לפחות תבנית אחת או שתיים לכל סוג מסמך ומקבלים המון כלים בכתיבה לפי אופי הכותב, תרבות הארגון וסוג המסמך. בסוף כל מפגש, מקבלים מסמך, הקלטה ומצגת.
יודעים שהפקנו תועלת מההדרכה כי לאחריה, בעת הכתיבה, אנחנו:
- נינוחים יותר ומסוגלים לחשוב כשניגשים לכתיבה. יש לנו ביטחון עצמי ביכולות הכתיבה שלנו.
- מסוגלים לתכנן מיילים ומסמכים ב"זמן המת" שלנו.
- מקבלים משוב טוב מהקוראים שלנו בארגון.
- חוסכים זמן כתיבה יקר (לפחות 20%).
תבניות מסמכים הן חשובות אבל לא פתרון קסם. כמו בחיים, גם אם יש לי תבנית אפייה חדשה, זה לא אומר שאני יודעת לאפות עוגות…
בכל מקרה, בהדרכה האישית, אנחנו מייצרים תבניות מסמכים שמותאמות לנו אישית ולתפקיד שלנו.
בהחלט. אפשר לשפר את השפה בסדנה בכתיבה נכונה וגם בהדרכה אישית ממוקדת-שפה. אבל חשוב לזכור ששיפור השפה הוא רחב-היקף. בעזרת ערכות הלשון של אילת אפשר לשפר את הכתיבה היומיומית, אבל צריך לגבות אותה בקריאה ובהעשרת השפה.
ההדרכה האישית נוגעת בשגיאות כתיב, נותנת טיפים להתגבר עליהן, אבל לא יכולה לפתור אותן. פעמים רבות, שגיאות כתיב הן עמוקות ומושרשות בכותב.
כן בהחלט. לאחר סיום ההדרכה האישית, אפשר לרכוש חבילת ליווי לכמה מסמכים חשובים. מה שאומר, שאילת עוברת על המסמך או המייל ונותנת הערות ושיפורים לפני שמוציאים אותם.