כתיבה שיווקית לאתר

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה שיווקית לאתר

1.     הגדרת הסוגה

כתיבת פרופיל חברה היא כתיבה שיווקית במיטבה, המזקקת את העיקר ומבליטה את הייחוד של הארגון.

2.     השימוש (מסמכים)

פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש בשירותיו.

פרופיל החברה הוא הידע הראשוני אודות העסק שאפשר להציג לכל דורש. בל נשכח, שבעידן הדיגיטלי אנחנו לא רק חשופים למידע רב, אלא גם נקלעים אליו באקראי. אנחנו משוטטים במרשתת, או מחפשים דבר מה, ואז צדים את עינינו עסקים וחברות שכלל לא התכווננו להגיע אליהם. אני יכולה להעיד כי פעמים רבות, אנשים מגיעים אליי מבלי שזכרו כלל מה הקלידו ומה חיפשו. בכל זאת, העמוד הראשון באתר שלי, שהוא פרופיל העסק שלי, הוא הדבר הראשון שהם רואים. הדבר נכון גם לגבי רשתות חברתיות כמו הפייסבוק או האינסטגרם. בקליק אחד צופים בפרופיל שלי מי שהגיעו אליי כי תוייגתי בפוסט מסוים, כי הוזכרתי בצ'אט או כי הגיעו אליי בגוגל. לכן, כל עסק וכל חברה צריכים לשמור על פרופיל החברה שלהם שיהיה תמיד מעודכן, מעניין ורלוונטי לשוק או לגולש הפוטנציאלי.

3.     הצורך

  1. מדוע חברה צריכה פרופיל עסקי ?
  2. חברה צריכה פרופיל עסקי משום שבעידן המרשתת, השיווק של העסק הקטן, הארגון העסקי  ואפילו הארגון הציבורי נעשה במרשתת (רשת האינטרנט). כולנו משוטטים בלי סוף ומשתדלים להמעיט את המגע הפרונטאלי עם נציגי השירות. כדי לקבל מידע, כדי לדעת לאן לפנות, כדי לדעת באיזה חברה לבחור, אנו מחפשים קודם כול את הפרופיל שלה. ניתן לומר כמעט ללא חשש, כי פרופיל עסקי (או "אודות"), הוא אחד העמודים הנצפים ביותר באתר אינטרנט.

 

6.     המצב הקיים בארגון

פרדוקס

7.     מאפייני הסוגה

8.     תכולת הפרק

סוג המסמך

תבנית

מה כולל פרופיל חברה

פרופיל חברה כולל את הרכיבים הבאים:

  • מהות העסק במשפט אחד- מהו השירות או המוצר שהיא מייצרת
  • התועלת של השירות או המוצר ללקוחות פוטנציאליים
  • היסטוריה של הארגון – אם עבר שינויים או נוצר כתולדה ממוצר או מצורך מסוים (לאו דווקא של המקימים).
  • חברי הצוות (בפרט אם הם מוכרים או בעלי מוניטין בעולם
  • מיקום גיאוגרפי של העסק או תפוצה גלובאלית
  • חוסן פיננסי ויציבות של העסק

כלים לכתיבה

9.     פרקים קשורים

 

 

 

הסדנה לכתיבת פרופיל חברה מדגישה את חשיבות הפרופיל ברשת וברשתות החברתיות ונותנ למשתתפים כלים לכתוב אותם.

 

מטרות

הסדנה

}

  • להבין את חשיבות פרופיל החברה
  • לדעת להבחין בין פרופיל חברה לבין דף מוצר
  • להתאים את פרופיל החברה לסוג העסק ולמגזר שלו.
  • לקבל כלים בכתיבת הפרופיל או בהכנת הנתונים לכותב מקצועי.
  • מודעות לסוג פרופיל החברה הנחוץ לעסק או לארגון שלנו.
  • הבנת עולמות הידע הדרושים
  • כלים בתכנון פרופיל חברה
  • כלים בארגון המידע לפרופיל החברה
  • כלים לבקרה ולבדיקה של איכות הפרופיל
  • אופן ההטמעה של הפרופיל ברשת וברשתות החברתיות

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

מנהלי אתר, מנהלי תוכן, עורכי תוכן, מנהלי ידע, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי עסק קטן, כותבים שיווקיים, מנהלים, מנהלים בכירים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה, מנהלי פרויקטים.

משך הסדנה

3-4 שעות

סילבוס

  • מהו פרופיל חברה?
  • מהו הצורך וכיצד לקתשר אותו?
  • מבנה ייעודי לפרופיל
  • התאמת הפרופיל לגודל העסק (גדול/קטן) ולאופיו
  • התאמת הפרופיל לדפי המוצר של הארגון
  • תדירות רענון הפרופיל
  • הטמעת הפרופיל במדיה ובכל יחידות הארגון
  • שימוש בפרופיל החברה
  •  נגזרות לפרופיל החברה

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה שיווקית לאתר

כתיבה שיווקית כערך מוסף

כתיבה שיווקית כערך מוסף לכתיבה

כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.

קרא עוד »
כתיבת בלוג

איך ליצור אמון בכתיבה שיווקית

אמון הוא הבסיס למערכת יחסים. בתקשורת לרבות בתקשורת הכתובה אנחנו יוצרים יחסים. בכתיבה השיווקית, שנועדה לשכנע, לאמון יש תפקיד ניכר. אם לא נעורר את אמון הקוראים, איך נשכנע אותם? בפוסט זה נרחיב קצת איך עושים את זה.

קרא עוד »

מנהל התוכן – העורך והממיר

קיימים שני סוגים של מנהל תוכן: ה"עורך" – המקביל לתפקיד המסורתי של עורך ראשי של עיתון. ה"ממיר" – הדואג להעביר תוכן ממדיה למדיה. לדוגמה, מעיתון

קרא עוד »

תקשורת דיגיטלית וכתיבה דיגיטלית

כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית.  למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה

קרא עוד »
כתיבה בצוות

כתיבה אינטרנטית

כתיבה אינטרנטית כתיבה אינטרנטית היא כתיבה למדית האינטרנט (המרשתת). בשל התפתחות המרשתת, והפיכתה גם למדיום של תקשורת המונים וגם של תקשורת בין-אישית, הפכה הכתיבה אליה,

קרא עוד »
דילוג לתוכן