מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

טיפים בהבעת עמדה במייל מאמר מאת אילת צורי

טיפים בהבעת עמדה במייל

בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.

קרא עוד »
מה קורה כשאנחנו לא עונים למישהו למייל מאמר מאת אילת צורי

מה קורה כשאנחנו לא עונים למישהו במייל?

העומס בעידן הדגיטלי לא מאפשר לנו לענות לכולם במייל ומייד. עלינו ליצור סדר עדיפויות. ומה עם הקוראים? מה הם מרגישים כשלא עונים להם?הפוסט הזה מתאר מה הם מרגישים, מה הסכנות לתקשורת ביננו וכיצד להימנע מהן.

קרא עוד »
טיפים למענה מהיר באימייל

כתיבת דף מוצר

דף מוצר הוא מסמך שיווקי שהוא גם מאוד טכני. בעצם, הוא בן הדוד של "פרופיל החברה" ומתכתב איתו. הוא חייב לענות על הצרכים של הקוראים. התכונות פחות מעניינות אותם. יותר מעניינות אותם התועלות.

קרא עוד »
סדנה לכתיבת מאמר מדעי

כתיבת מאמר מדעי

לכתיבת מאמר מדעי יש גם היבטים תקשורתיים, לא רק טכנולוגיים. הוא צריך להתאים לקהל היעד ולהקשר הגלובלי, לא רק הארגוני. בחירת התבנית ואופן הכתיבה משפיעים על ההצלחה של המאמר להתפרסם ולהכות גלים.

קרא עוד »
צור קשר

העברת מסרים בתקשורת הפנים-ארגונית (למנהלים ולעובדים)

העברת מסרים אפקטיבית היא הכלי החשוב ביותר בתקשורת פנים-ארגונית. בלעדיה, כל ההשקעות בתשתיות ובפרסום יורדות לטמיון. מסר הוא עניין פשוט וקל להסבר. התכנים, לפי שיטת צורי, תומכים בו. השילוב בינהם יוצר טקסט קריא ומשכנע.

קרא עוד »
כתיבת אי-מייל פנים ארגוני

מדריך לכתיבת נהלים (למנהלים/עובדים): איך לכתוב נוהל נכון?

כתיבת נהלים היא אחת הדרכים הפשוטות ביותר לייעל תהליכי עבודה, להטמיע הרגלים חדשים ולהגדיל את הרווחים של העסק. בכל ארגון יש פרשנות שונה למילה "נוהל": הוראת עבודה, אסטרטגיה ואפילו פרופיל חברה. בכל מקרה, נוהל חשוב מאוד להתנהלות של העסק ולתפקוד שלו בפנים וכלפי הלקוחות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן