כתיבת פרופיל חברה

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבת פרופיל חברה

בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש בשירותיו.

בסדנה לכתיבת פרופיל חברה בשיטת צורי :

  • מקבלים כלים כיצד לכתוב פרופיל חברה מעניין ומדויק.
  • רוכשים טכניקות בכתיבה שיווקית של תוכן טכני מתוודעים לכמה תבניות (או קווים מנחים) לכתיבת פרופיל חברה.

מטרות

הסדנה

}

  • לתת לבעלי עסקים כלים לכתוב פרופיל חברה לעסק או לנטר אותו אם נכתב על ידי מישהו חיצוני.
  • להבין את חשיבות פרופיל החברה כדי לשמור על עדכנותו.
  • לדעת לשלב את פרופיל החברה במסמכים שונים של הארגון.
  • ללמוד מארגונים מצליחים בארץ ובחו"ל איך לכתוב פרופיל חברה.

 

 

 

  • בסופה של הסדנה, יכול בעל העסק הקטן לכתוב בעצמו את פרופיל העסק שלו
  • לדעת איך לעדכן אותו בעתיד או איך להתאים אותו למשלוח במייל.

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

בעלי עסק, מנהלי מרקום, מנהלי תקשורת פנים ארגונית, כותבים שיווקיים.

משך הסדנה

סילבוס

  • מבוא – תכנון הפרופיל
  • איך מתחילים – מיתוג העסק ומיצובו
  • בחירת המסר והתכנים התומכים
  • שיטות לקבלת החלטה
  • כלים בכתיבה שיווקית
  • תבניות מנחות לכתיבת פרופיל חברה
  • ארגון המידע
  • אורך רצוי לפרופיל החברה
  • שיטות לארגון המידע
  • כתיבת כותרות, כותרות משנה והקשר ביניהן.
  • איך חוסכים בזמן
  • דילמות בכתיבת פרופיל חברה ופתרונן
  • התאמת הפרופיל ללקוח

 

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבת פרופיל חברה

כתיבה שירותית אפקטיבית

נשמע לי מוכר – התאמה לקהל היעד בכתיבה שיווקית

ככל שאנחנו מיטיבים להגדיר את קהל היעד, כך אנחנו יכולים להגיע אליו. לא פעם, אנחנו מתפתים לשדר מסרים לכולם, ובעצם לא קולעים לאף אחד. בפוסט זה מדברים על הדילמה וכיצד לבחור שפה שתצליח להגיע, לרגש ולשנע את הקהל שלנו.

קרא עוד »

כתיבת ברושור (חוברת שיווקית)

גם בעידן הדיגיטלי, עדיין משתמשים ארגונים בברושור כדי לתאר את שירותיהם או כדי לשווק מוצר במכירות פנים אל פנים. בסדנה לכתיבה שיווקית בברושור של איילת

קרא עוד »
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש

קרא עוד »
הדרכות וסדנאות כתיבה לעורכי דין

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא מונח רחב ביותר לכתיבה בעלת מטרה שכנועית, שנועדה להניע לפעולה. ברגע שאנו אומרים שכתיבה היא שיווקית, סימן הוא כי היא לא נועדה

קרא עוד »
דילוג לתוכן