כתיבת הודעות בווטסאפ

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבת הודעות בווטסאפ

הסדנה להעברת מסרים מתמקדת בשני צירים:

האחד, אופן הכתיבה והעברת המסרים: כיצד להימנע מדו- משמעות וכיצד לכתוב הודעות ברורות.

השני, השימוש בעסק ובארגון. כיצד להשתמש באינטראקטיביות ומתי כדאי להימנע ממנה.איך למנף את השימוש במסרים עם מדיות אחרות ומהן הסיטאוציות שאסור להשתמש בהן.

מטרות

הסדנה

}

  • להבהיר את החולשות ואת החוזקות של המדיה ולשנות התנהגות בהתאם.
  • לתת כלים לכתיבה אפקטיבית בזמן אמת.
  • לדעת להתמודד עם בעיות תקשורת שנוצרות בתוכנות ולפתור אותן.
  • לשפר את היחסים עם הלקוחות בתוך הארגון ומחוצה לו.

בתום הסדנה, המשתתפים:

  • יודעים מתי לא להשתמש בתוכנות מסרים
  • משפרים את יכולת הביטוי שלהם בכתב
  • מודעים לדו המשמעות של המדיה ולסכנות שלה
  • יוצרים תבנית אחת לפחות שתתאים לכל סיטואציה
  • מבינים שיש לחשוב ולתכנן את ההודעה ולא לכתוב אותה באימפולסיביות.

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

בעלי עסק, עובדים, מנהלים בכל הדרגים, נותני שירות בכל הדרגים, מנהלי חווית לקוח, מנהלי תקשורת פנים ארגונית, מנהלי משאבי אנוש.

משך הסדנה

4 שעות אקדמיות

סילבוס

  • עירור רגשות והאיזון בין רגש לבין היגיון בשיטת צורי
  • ההבדל בין הודעות אישיות להודעות ארגוניות
  • נוסחה לכתיבה אפקטיבית של הודעה בשיטת צורי
  • רשמיות בשפה
  • האחדה בשפה
  • אינטראקטיביות מתי צריך אותה?
  • פרטיות שימוש במענים אוטומטיים
  • "עשה ואל תעשה בכתיבת הודעה בעסק או בארגון"
  • שימוש בתוויות
  • שימוש באימוג'ים

 

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבת הודעות בווטסאפ

איילת צורי - תקשורת בוואטסאפ עסקי בעולם השירות

תקשורת בוואטסאפ עסקי בעולם השירות

וואטסאפ עסקי בעולם השירות – האם הוא מתאים או לא ? מה היתרונות ומה המגבלות שלו. תובנות לאחר שנה אחת של שימוש במספר ארגונים פיננסיים. פוסט זה נכתב בשנת 2019. אפשר למצוא בו את השורשים לשילוב בין "בוטים" לבין בני אדם בצוות השירות.

קרא עוד »
איך כותבים מענה למכרז

כתיבה מינהלית

כתיבה מינהלית היא כתיבת מסמכים לניהול השוטף של העסק ו לדוגמה: כתיבת סיכום פגישה, כתיבת פרוטוקול, כתיבת מכתבים וכתיבת מיילים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן