כתיבה שיווקית במסמכים טכניים

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה שיווקית במסמכים טכניים

באמצעות הסדנה, לומדים המשתתפים להבחין במובלעות השיווקיות במסמכים הטכניים ולתת להם ייצוג שיווקי הולם באמצעות תוכן, מבנה, שפה וייצוג ויזואלי. לדוגמה: מבוא בדוח, תקציר לדוח וכיוצא באלה.

בסדנה זו לומדים המשתתפים לשלב בין מומחיותיהם הטכניות המפליגות לבין צורכי קהל היעד, לקצר בפירוט הטכני ולנקוט בגמישות בשימוש בשפה טכנית מחד ובשפה שיווקית מאידך.

מאז השקתה בשנת 2004, צוברת הסדנה ל"כתיבה שיווקית במסמכים טכניים" תאוצה. יותר ויותר מגזרים טכניים בארגונים קיימים מבינים את הצורך בה ומשתמשים בה לצורכיהם המגוונים.

הסדנה לכתיבה שיווקית במסמכים טכניים יכולה להוות סיום נאה לקורס בכתיבה טכנית, או לחילופין סדנת פתיחה לסדרת הרצאות בכתיבה מקצועית או כתיבה טכנית.

מטרות

הסדנה

}

  • הקניית תפיסה תקשורתית למסמכים טכניים.
  • קבלת שיטות בכתיבה שיווקית.
  • מתן כלים לכתיבה שיווקית במסמכים טכניים.
  • הצגת דילמות בכתיבה שיווקית במסמכים טכניים ואופני פתרונן.
  • אינטגרציה בין כתיבה שיווקית לבין כתיבה טכנית.
  • כלים בכתיבה שיווקית.
  • הבחנה בין כתיבה שיווקית לכתיבה טכנית.
  • כלים בכתיבה טכנית
  • התאמת מבנה המסמכים לצרכים השיווקיים.
  • שיטות בארגון מידע.
  • תיקוף מידע וסינונו.
  • הפניית מידע לנספחים.
  • כללים בכתיבה רשמית בעברית.

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

מהנדסים, טכנאים, חוקרים ומדענים, מנהלי מוצר, מנהלי Pre-sale.

משך הסדנה

8 שעות אקדמיות

סילבוס

  • החשיבות השיווקית של המסמך הטכני
  • ההשפעה של המסמך על הקידום של הכותבים ושל הארגון
  • התאמת המסמך לצרכים אלה מבחינת מודל היד בשיטת צורי
  • ארגז כלים בכתיבה שיווקית לסוג המסמך שנלמד
  • ארגז כלים בכתיבה טכנית לסוג המסמך שנלמד
  • כתיבת תקציר למסמך

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה שיווקית במסמכים טכניים

CONTACT

כתיבה ושכתוב של מסמכים ותוכן לארגונים

בשיטת צורי תלמדו לשכתב מסמכים בעצמכם בקלות. תדעו לכתוב מסמכים קריאים, בהירים ומשכנעים. תצילו יחסים ותמנפו אותם בעזרת המסמכים והמיילים. שכתוב מסמכים ומיילים הוא תמיד משימה זוללת-זמן. אלא מה, אם משכתבים אותם בהצלחה, מרוויחים יחסים ובגדול.

קרא עוד »
הדרכות וסדנאות כתיבה לעורכי דין

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא מונח רחב ביותר לכתיבה בעלת מטרה שכנועית, שנועדה להניע לפעולה. ברגע שאנו אומרים שכתיבה היא שיווקית, סימן הוא כי היא לא נועדה

קרא עוד »
דילוג לתוכן