כתיבה, שכתוב והגהה של מסמכים

שירותי כתיבה עסקית של איילת צורי - כתיבה, שכתוב, ניסוח והגהה

כתיבה ושכתוב של מסמכים ותוכן לארגונים

כתיבה, שכתוב והגהה של מסמכים בארגון או בעסק הם תמיד מטלה קשה לכולם, שדורשת ידע ובעיקר זמן. לא פעם גם כשיודעים שהשכתוב של המסמך כמו תוכנית העבודה, מענה למכרז או נייר עמדה חשובים מאוד מבחינה עסקית, עדיין דוחים אותו שוב ושוב ואפילו נמנעים מהכתיבה שלו. בנסיבות ארגוניות רבות, המחשבה שהמנהל או העובד יעזבו את העיסוקים הרבים שלהם, יסתגרו בחדרם ויתחילו לכתוב היא ממש בלתי נתפסת. מה גם שכתיבה נחשבת כמאיימת עבור אנשים רבים מסיבות שונות ואישיות. אם היה ניתן, ייתכן שבמשרדים רבים היינו רואים את השלט הבא: "דרוש: כותב סמוי, שיכתוב לי מסמכים ויחסוך לי זמן עבודה יקר".

אם היה אפשר לספור את השעות שהשקעת בכתיבה…

כמה לילות השקעת בכתיבת טיוטות אין-ספור לתוכנית עסקית ?  כמה שעות יקרות בילית במשרד בהכנת נייר עמדה להנהלה או מצגת לדירקטוריון ? כמה זמן אתה מקדיש לאימיילים, שלעולם לא נגמרים, לא רק בשוטף בזמן העבודה אלא גם בסופי שבוע או בשעות הפנאי הספורות עם המשפחה ?

מחקרים מראים כי אנחנו משקיעים לפחות 20% מזמננו לכתיבת מסמכים עסקיים: אימיילים, תוכניות עבודה, תקצירים וסיכומי פגישה. בכל זאת, בתחושה שלנו, אנחנו משקיעים הרבה יותר.

למה הכתיבה הפכה להיות מעיקה כל כך ?

מצד אחד, כתיבה אפקטיבית שווה כסף. הכתיבה נהפכה לאמצעי העיקרי להעברת מסרים בעולם העסקי. כל דבר נכתב באימייל ומתועד. זה אומר, שאנחנו משקיעים יותר זמן בכתיבה ופחות בדיבור.  בנוסף, האינטרנט והעולם הדיגיטלי מחייבים כל ארגון או עסק לכתוב כדי לשווק.

מצד שני, כתיבה עסקית היא מקצוע, שלא נלמד בשום מקום: לא באקדמיה, לא במינהל עסקים, אלא רק בעולם העסקי. כתיבה עסקית אפקטיבית היא תוצר של ידע בכתיבה, תבונה עסקית וניסיון רב.

הפיתרון: שירותי כתיבה (Outsourcing) בכתיבה עסקית של איילת צורי:

איילת צורי – היד המקצועית הסמויה שלך בכתיבה עסקית

למה כדאי לך לשלם על שירות בכתיבה עסקית במקום לכתוב בעצמך ? 

  • מעלים את הסיכוי לזכות בהזדמנויות עסקיות בשוק בעזרת הצעות מחיר אטרקטיביות, מענה למכרזים ויצירת תבניות אימיילים לכל מטרה.
  • משפרים את  הקשר עם הלקוחות וחוסכים זמן מענה טלפוני.
  • חוסכים לארגון כסף: מגדירים מכרזים ומסמכי אפיון במדויק, מנסחים תבניות מסמכים (Templates) לנציגי שירות לקוחות או מכירות, כותבים מכתבים שלא מסכנים את העסק בתביעה משפטית.
  • מצליחים לשווק את ההישגים שלנו להנהלה  בארגון בפרויקטים חשובים .
  • מעלים את תדמית הארגון ומשכנעים את הרגולטור או רשויות חשובות בצדקתנו.

בסופו של דבר, מחזירים את ההשקעה הכספית בעזרת ההצלחה העסקית.

מעניין אותך ? דבר איתי:

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נייד

נושא ההודעה

תוכן ההודעה

 


למעלה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות