לפתוח או לא לפתוח מייל שיווקי – זו השאלה
הבוקר קיבלתי הודעת מייל בזו הלשון: "היי, אפשר לשאול אותך שאלה קטנה ?" מתוך אימפולס, פתחתי את ההודעה. אחרי שנייה גיליתי שקיבלתי אותה ממישהו שאני
הבוקר קיבלתי הודעת מייל בזו הלשון: "היי, אפשר לשאול אותך שאלה קטנה ?" מתוך אימפולס, פתחתי את ההודעה. אחרי שנייה גיליתי שקיבלתי אותה ממישהו שאני
טיפים בכתיבת מיילים רבים לאדם אחד פוסט זה מתאים למנהלי פרויקטים, אבל לא רק להם. גם מי שאינו מוגדר כמנהל פרויקט בארגון, עובד לפי מטלות,
לפחות 3 טיפים – מענה לתלונת לקוח: צריך לזהות את הצרכים הרגשיים של הלקוח ולהתאים את המענה אליהם. כדאי להפריד בין הצרכים הרגשיים לבין הצרכים
כתיבת מייל עמדה הצגת עמדה במסמך בהשוואה בנייר עמדה במייל אין ספק, כי הצגת עמדה במסמך היא רשמית יותר, מנומקת יותר ומעמיקה יותר. הבחירה בסוג
עולם המקצועי, הציבורי והעסקי כאחד, יש חשיבות רבה ל"כתיבה נכונה", יכולת הכתיבה נכונה התקין בעברית. עברית היא השפה השולטת במיגזר הרשמי; גם במוסדות ששייכים למגזרים
כולנו כותבים מיילים והרבה: לגננת בגן, לעירייה או לחברה מהשירות הצבאי. כולנו גם משתמשים במייל ככלי תקשורת הפנים ארגונית שלנו עם עמיתים לעבודה, שותפים או
כתיבת מאמרים לרשת כתיבת מאמרים לרשת האינטרנט היא אחד העיסוקים הנפוצים לפרנסה מהרשת, והיא מתאימה לאנשים רבים: סטודנטים, אימהות או כל מי שמעוניין בהשלמת הכנסה.
כתיבת בלוג ארגוני כתיבת בלוג ארגוני מצריכה יצירתיות אך גם התמדה לאורך זמן; כתיבה אישית אותנטית אך גם התאמה לתרבות הארגונית. אלה הם אתגרים לא
גם בעידן הדיגיטלי, כתיבת מכתב רשמי כמו מכתב תודה היא מיומנות נדרשת. איך פונים לנמען? איך מארגנים את המידע ומהו מבנה המכתב? את כל אלה תקבלו בפוסט זה.