בתקשורת צריך לדעת גם לשתוק – ולא רק לדבר
ביום חמישי האחרון הייתי בהרצאה של הנזירה הבודהיסטית טנזין פאלמו, שחייה במערה בהרי ההימאליה במשך 12 שנה, וכמובן לא דיברה עם איש באותה תקופה, פרט
ביום חמישי האחרון הייתי בהרצאה של הנזירה הבודהיסטית טנזין פאלמו, שחייה במערה בהרי ההימאליה במשך 12 שנה, וכמובן לא דיברה עם איש באותה תקופה, פרט

השבוע, קיבלתי הודעה משירות ההודעות הטלפוני שלי: "נא להוריד את הפוסט עליי מהאתר שלך". ההודעה הייתה מגברת נכבדה שכתבתי פוסט עליה בתחום הנגישות והעליתי אותו

לקוחה וחברה נאמנה בקהילה שלי שאלה אותי מספר שאלות בנוגע לנימוס במייל. במאמר זה אני מביאה בפניכם את השאלות שלה ואת התשובות שלי. כמובן, שהתשובות

בחברות גלובליות, התיעוד נקבע בחברת האם, שתרבות התיעוד שלה שונה משלנו. השינוי התרבותי כמו גם קוצר הזמן של המרכז בארץ, מעלים דילמה מתמשכת: עד כמה להעמיק בתיעוד הראשוני של חברה שפגשתי ? מה יקרה אם אצטרך אותו בעתיד, ולא אזכור את המידע ? כמה פתרונות אפשריים בפוסט הזה.

הבוקר קיבלתי הודעת מייל בזו הלשון: "היי, אפשר לשאול אותך שאלה קטנה ?" מתוך אימפולס, פתחתי את ההודעה. אחרי שנייה גיליתי שקיבלתי אותה ממישהו שאני

טיפים בכתיבת מיילים רבים לאדם אחד פוסט זה מתאים למנהלי פרויקטים, אבל לא רק להם. גם מי שאינו מוגדר כמנהל פרויקט בארגון, עובד לפי מטלות,

לפחות 3 טיפים – מענה לתלונת לקוח: צריך לזהות את הצרכים הרגשיים של הלקוח ולהתאים את המענה אליהם. כדאי להפריד בין הצרכים הרגשיים לבין הצרכים

כתיבת מייל עמדה הצגת עמדה במסמך בהשוואה בנייר עמדה במייל אין ספק, כי הצגת עמדה במסמך היא רשמית יותר, מנומקת יותר ומעמיקה יותר. הבחירה בסוג

עולם המקצועי, הציבורי והעסקי כאחד, יש חשיבות רבה ל"כתיבה נכונה", יכולת הכתיבה נכונה התקין בעברית. עברית היא השפה השולטת במיגזר הרשמי; גם במוסדות ששייכים למגזרים