שפת השירות – למתן שירות אפקטיבית בעל פה ובכתב

"שפת השירות – תקשורת אפקטיבית בעל פה ובכתב בעולם השירות" היא השפה שאימץ הארגון למתן שירות. היא כוללת את הרכיבים הבאים:

תקשורת דבורה

תפיסת השירות

מדדי השירות – בעיקר לבחינת איכות השירות

איך מזהים את צרכי הלקוח בשיחה או בהודעה ?

מיומנויות שירות הנדרשות. לדוגמה: הקשבה ואמפתיה, מבנה שיחת השירות וטיפול בתלונות.

בסדנה אנו מפתחים מדדים לבחינת איכות השירות.

תקשורת כתובה

תמונת השירות בכל האמצעים: שיחה, מכתב או הודעת מייל.

האיזון שבין השירות בעל פה לשירות שבכתב לרבות המודל בשיטת צורי לזיהוי צורכי הלקוח.

השימוש בנסחים האוטומטיים ושילוב המלל החופשי בתבניות.

המטרה של שפת השירות היא להעלות את מקצועניות השירות, להביא להאחדה באופן השירות והכי חשוב – למנוע כשלי שירות, שגורמים לעזיבת לקוחות ולפגיעה במוניטין של הארגון.

עוד על כתיבה שירותית

https://ayeletz.co.il/write-complaint-letter/

דילוג לתוכן