מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

חשיבותה של תקשורת ניהולית

איך מילה אחת גרמה לי צער מיותר

השבוע, קיבלתי הודעה משירות ההודעות הטלפוני שלי: "נא להוריד את הפוסט עליי מהאתר שלך". ההודעה הייתה מגברת נכבדה שכתבתי פוסט עליה בתחום הנגישות והעליתי אותו

קרא עוד »
איך להימנע מאי הבנה בכתיבת מייל

איך להפגין נימוס במייל?

לקוחה וחברה נאמנה בקהילה שלי שאלה אותי מספר שאלות בנוגע לנימוס במייל. במאמר זה אני מביאה בפניכם את השאלות שלה ואת התשובות שלי. כמובן, שהתשובות

קרא עוד »
סדנה לכתיבת פרוטוקול

כתיבת סיכום פגישה בחברה גלובלית – CASE STUDY

בחברות גלובליות, התיעוד נקבע בחברת האם, שתרבות התיעוד שלה שונה משלנו. השינוי התרבותי כמו גם קוצר הזמן של המרכז בארץ, מעלים דילמה מתמשכת: עד כמה להעמיק בתיעוד הראשוני של חברה שפגשתי ? מה יקרה אם אצטרך אותו בעתיד, ולא אזכור את המידע ? כמה פתרונות אפשריים בפוסט הזה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן