מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

שירות אפקטיבי בעל פה ובכתב

אינטראקטיביות, טוקבקים ושפה

רגשות ואינטראקטיביות – שיתוף הקהל בטקסטים האמת חייבת להיאמר. בפוסט האחרון שלי, "על אנשים ורגשות בשפה העסקית", לא חשבתי כלל על התלהמות טוקבקים, כפי שהזדרזו

קרא עוד »
איך להימנע מאי הבנה בכתיבת מייל

על אנשים ורגשות בשפה העסקית

לא כדאי, שלא לומר, לא מוסרי להעליב קורא. השפה הכתובה, בניגוד לשפה הדבורה, אינה אפקטיבית בהעברת רגשות שליליים. בניגוד לשפה הדבורה, שבה הטון, שפת הגוף

קרא עוד »
דילוג לתוכן