מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

כתיבה שירותית

בעצם, כולנו נותני שירות. גם עורכי דין, רואי חשבון או מומחים מקצועיים נותנים שירות ומשתמשים בכתיבה לשם כך, לא רק נציגי שירות. פוסט זה מתאר כמה אבני יסוד בכתיבה שירותית: איך לגרום לחווית לקוח, איך להפגין אמפתיה ולאזן אותה לפי שיטת צורי.

קרא עוד »
כתיבת פרופיל חברה

כתיבה מקצועית

כתיבה מקצועית היא כתיבה שמשקפת את יכולותיו של בעל המקצוע: מתכנת, חוקר, מהנדס או עורך דין. כתיבה שמקדמת את הכותבים הן מבחינת המוניטין והן מבחינת השכר. בעידן שבו מומחים צריכין להציג הרבה בכתב, כתיבה מקצועית, שיסודותיה מתוארים בפוסט זה, היא אבן דרך בקידום שלהם.

קרא עוד »
איך לסכם פגישה שלא החליטו בה דבר ?

"לא רוצים לכתוב !" – תובנות מייעוץ אישי בכתיבה שיווקית למבוגרים

בשיטת צורי, לרגשות הכותבים יש השפעה רבה על איכות המסמכים. גם מבחינת המיינדסט בעת הכתיבה וגם מבחינת הכלים והשיטות לכתיבה. השליטה ברגשות, כמו גם ניתוב הרגשות או נטרולם חשובים כדי לייצר תקשורת. בפוסט זה עומדים על כמה מהם.

קרא עוד »
הדקדוק הפנימי של מהפכת הטוויטר

הדקדוק הפנימי של המהפכה בארצות ערב – שפת הטוויטר

עבודת המאסטר שלי בתקשורת באוניברסיטה העברית חקרה את יחס התקשורת לאביב הערבי גם במדיה החברתית. המחקר נעשה בשפה האנגלית. בפוסט זה אני מתארת כמה מסקנות מעניינות בנוגע לשימוש בדקדוק באנגלית כדי להעביר מסרים או להשפיע בטוויטר.

קרא עוד »
סדנה לניסוח ולהגהה בעברית

ניהול מסמכים

ניהול מסמכים או בשמו הלועזי "Document Management" הוא היכולת לשלוף מסמך בצורה מהירה, להשתמש בו שימוש חוזר ולשתף את כל עובדי הארגון בתוכנו. למעשה, ניהול

קרא עוד »
דקדוק והעברת רגשות בכתיבה שיווקית

דקדוק והעברת רגשות בכתיבה שיווקית

בפוסט זה ניתחתי את הכתיבה העיתונאית של שני כותבים מנוסים. הפוסט מראה כי לשימוש בדקדוק, כמו למשל הזמן ולשימוש באוצר המלים – יש השפעה על רגשות הקוראים. הפוסט מסביר מונחים דקדוקיים ואת השימוש בהם בשפה השיווקית.

קרא עוד »
איך כותבים מענה למכרז

איך לכתוב מייל עסקי מנצח?

מיילים הפכו לדרך התקשורת המקובלת בעולם הארגוני. פוסט זה יורד ברחל ביתך הקטנה לנבכי הכתיבה של מייל מנצח במודל החמש: תקשורת, מבנה, תוכן שפה ומראה. איך לתכנן את המייל, איך לכתוב אותו ואפילו איך להשתמש בדקדוק כדי להעביר מסרים.

קרא עוד »
סדנה לכתיבת מאמרים לאינטרנט

עשרת הדיברות של כתיבה שיווקית לברושור

ברושור, דיגיטלי או מודפס, עדיין קיים במחוזותינו. בין אם הוא משמש כקטלוג בתערוכה או מתנה בפגישה, הוא משמש כאמצעי שיווקי לעשות היכרות עם מוצרים או שירותים של הארגון. בפוסט זה נפרט מהן עשרת הדיברות בכתיבת ברושור (עלון שיווקי) מנצח.

קרא עוד »
דילוג לתוכן