מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

סדנה לכתיבת פרופיל חברה

יסודות בתקשורת בארגון – כמה טיפים בתקשורת ניהולית לא-מילולית

בעידן הדיגיטלי כותבים המון. עם זאת, עדיין יש מקום לתקשורת הלא מילולית, תקשורת פנים אל פנים. בארגונים היברידים מבצעים אותה בזום, ובכל זאת היא קיימת. בפוסט זה מתארים כמה מהתכונות של התקשורת הלא-מילולית.

קרא עוד »
כתיבת בלוג

איך ליצור אמון בכתיבה שיווקית

אמון הוא הבסיס למערכת יחסים. בתקשורת לרבות בתקשורת הכתובה אנחנו יוצרים יחסים. בכתיבה השיווקית, שנועדה לשכנע, לאמון יש תפקיד ניכר. אם לא נעורר את אמון הקוראים, איך נשכנע אותם? בפוסט זה נרחיב קצת איך עושים את זה.

קרא עוד »
סדנה לכתיבת ניוזלטר

העברת מסרים בתקשורת פנים-ארגונית בעזרת מיילים

מנהלי משאבי אנוש מעבירים מסרים כלל ארגוניים במיילים. יש להם תקשורת בין ארגונים עניפה ומשימה לא פשוטה: לעניין את כולם ולגרום להם לקרוא. בפוסט נראה מהם סוגי המיילים של התקשורת הפנים ארגונית ואיך לכתוב אותם.

קרא עוד »
איך לענות באי-מייל - פתרונות עומק לניהול

ארבע תובנות על תקשורת בין אישית בארגון

לא פעם, פעילויות הפנאי שלנו נושקות לחיים שלנו בארגון. הפוסט הזה, על הסרט "אבלים", העלה בי כמה תובנות בנוגע לאיזון הרגשי בתקשורת הבין אישית בארגון וכיצד אפשר לשמור עליו או לשפר אותו. זהו אחד מהכלים של שיטת צורי במיינדסט.

קרא עוד »
כתיבה שיווקית בבלוג חברה

כתיבת בלוג חברה

כתיבת פוסטים בבלוג חברה או בבלוג הארגון היא קצת מתעתעת. מצד אחד, רוצים מאוד לדבר על האישי ולשתף ברגשות. מצד שני, המסרים פתוחים לעמיתים ולמנהלים שלנו, ואנחנו מאבדים את הפרטיות. בפוסט זה עוסקים בדילמה זו וכיצד לפתור אותה.

קרא עוד »
כתיבה שירותית אפקטיבית

נשמע לי מוכר – התאמה לקהל היעד בכתיבה שיווקית

ככל שאנחנו מיטיבים להגדיר את קהל היעד, כך אנחנו יכולים להגיע אליו. לא פעם, אנחנו מתפתים לשדר מסרים לכולם, ובעצם לא קולעים לאף אחד. בפוסט זה מדברים על הדילמה וכיצד לבחור שפה שתצליח להגיע, לרגש ולשנע את הקהל שלנו.

קרא עוד »
טיפים בכתיבת מצגת

כתיבה שיווקית למצגת – "אני מציג משמע אני קיים"

בפוסט זה אנחנו פורשים את הכללים בכתיבת מצגת שיווקית: כיצד להעביר את המסר ולשכנע את הקהל בכדאיות המוצר שלנו. הפוסט מדבר על סטיב ג'ובס, מייסד אפל, שהיה גאון בהעברת מצגות, וידע לפשט תכנים טכנולוגיים מורכבים למסר אחד פשוט ולשנות את עולמנו.

קרא עוד »
איך לכתוב מכתב תלונה

איך לכתוב מכתב תלונה: עשרה טיפים חשובים לשליחת תלונה

לא קל לכתוב מכתב תלונה, בפרט כשכועסים או כשמרגישים שנגרם לנו עוול. פוסט זה, לשם שינוי, מדבר אלינו כאזרחים ולא כחלק מארגון. הפוסט פורס 10 כלים לכתיבת מכתב תלונה אפקטיבי לארגון שירות שפגע בנו ונתן לנו שירות לקוי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן