למה ארגונים זקוקים לסדנאות בכתיבה ?
ריבוי ערוצי התקשורת בארגון יכול ליצור כאוס. לא תמיד יש אחידות באופן העברת המסרים, בשימוש בערוצים השונים ובשפה שכל אחד משתמש. אחת הדרכים להאחדה בתקשורת היא הסדנאות בכתיבה.
ריבוי ערוצי התקשורת בארגון יכול ליצור כאוס. לא תמיד יש אחידות באופן העברת המסרים, בשימוש בערוצים השונים ובשפה שכל אחד משתמש. אחת הדרכים להאחדה בתקשורת היא הסדנאות בכתיבה.
בהדרכה בשיטת צורי נפטרים המשתמשים מתסמונת "הנייר הריק", התסמונת שגוזלת המון זמן וכסף לעסק ולארגון. מי מאיתנו לא חווה אותה בצורה זו או אחרת? לכן, חשוב לרכוש את עיקרי השיטה על רקע תהליכי העבודה של היחידה.
כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.
עורכי הדין במאה ה-21 עוסקים בשלל עיסוקים מעבר לכתיבת חוזים. הם מתקשרים עם הלקוחות במיילים, כותבים ניירות עמדה, מנהלים משא ומתן עסקי בכתב וגם מעלים טיעונים בתקצירים עסקיים. מיומנויות הכתיבה המקצועית והעסקית נרכשות בשטח. אפשר גם לרכוש אותן בשיטת צורי.
בשיטת צורי תלמדו לשכתב מסמכים בעצמכם בקלות. תדעו לכתוב מסמכים קריאים, בהירים ומשכנעים. תצילו יחסים ותמנפו אותם בעזרת המסמכים והמיילים. שכתוב מסמכים ומיילים הוא תמיד משימה זוללת-זמן. אלא מה, אם משכתבים אותם בהצלחה, מרוויחים יחסים ובגדול.
כשמכינים מצגת, חשוב לדעת גם לדעת להציג אותה בפני קהל. המצגת הכתובה משלימה את התקשורת המדוברת\ף איך להציג את הנושא, איך לשלב בין השקפים לבין הדיבור, מתי לאלתר ומתי לדבוק במצגת. נכון, יש אנשים ש"יש להם את זה", אבל גם הצגת נושא בפני קהל היא מיומנות נרכשת.
מייל עסקי הוא מייל שמניב תוצאות. עסקי מהמילה Business like, שפירושו אפקטיבי. מייל עסקי יכול להישלח גם ממשרד ממשלתי או מעמותה. מייל עסקי בעברית נכתב בשפה רשמית, כדי לענות לצורכי הקוראים בנוגע לכך.
התקציר למאמר מדעי Abstract חשוב לא פחות מהמאמר עצמו. לא בגלל שקוראים אותו יותר, אלא משום שהוא מתמצת את הייחוד שבמאמר ואת האטרקטיביות שלו לקוראים. כתיבת התקציר היא מיומנות חשובה וקשה, אבל ניתנת ללימוד בשיטת צורי.
פעמים רבות אנחנו מקבלים מיילים שמתקיפים אותנו באופן גלוי או באופן סמוי. זהו השיימינג הידוע לשמצה. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בסוגית השיימינג? איך לא להיגרר לנאצות אבל להעביר מסר ברור ואסרטיבי. בפוסט הזה לומדים לעשות את זה.