מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

סדנה לכתיבה שירותית בחברת "אגד" במעלה החמישה

למה ארגונים זקוקים לסדנאות בכתיבה ?

ריבוי ערוצי התקשורת בארגון יכול ליצור כאוס. לא תמיד יש אחידות באופן העברת המסרים, בשימוש בערוצים השונים ובשפה שכל אחד משתמש. אחת הדרכים להאחדה בתקשורת היא הסדנאות בכתיבה.

קרא עוד »
סדנאות עובדים

סדנאות בכתיבה לארגונים

בהדרכה בשיטת צורי נפטרים המשתמשים מתסמונת "הנייר הריק", התסמונת שגוזלת המון זמן וכסף לעסק ולארגון. מי מאיתנו לא חווה אותה בצורה זו או אחרת? לכן, חשוב לרכוש את עיקרי השיטה על רקע תהליכי העבודה של היחידה.

קרא עוד »
כתיבה שיווקית כערך מוסף

כתיבה שיווקית כערך מוסף לכתיבה

כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.

קרא עוד »
הדרכות וסדנאות כתיבה לעורכי דין

סדנאות בכתיבה עסקית לעורכי דין

עורכי הדין במאה ה-21 עוסקים בשלל עיסוקים מעבר לכתיבת חוזים. הם מתקשרים עם הלקוחות במיילים, כותבים ניירות עמדה, מנהלים משא ומתן עסקי בכתב וגם מעלים טיעונים בתקצירים עסקיים. מיומנויות הכתיבה המקצועית והעסקית נרכשות בשטח. אפשר גם לרכוש אותן בשיטת צורי.

קרא עוד »
CONTACT

כתיבה ושכתוב של מסמכים ותוכן לארגונים

בשיטת צורי תלמדו לשכתב מסמכים בעצמכם בקלות. תדעו לכתוב מסמכים קריאים, בהירים ומשכנעים. תצילו יחסים ותמנפו אותם בעזרת המסמכים והמיילים. שכתוב מסמכים ומיילים הוא תמיד משימה זוללת-זמן. אלא מה, אם משכתבים אותם בהצלחה, מרוויחים יחסים ובגדול.

קרא עוד »
הדרכה מול קהל

הדרכה מול קהל – המדריך המלא לדיבור ולעמידה מול קהל

כשמכינים מצגת, חשוב לדעת גם לדעת להציג אותה בפני קהל. המצגת הכתובה משלימה את התקשורת המדוברת\ף איך להציג את הנושא, איך לשלב בין השקפים לבין הדיבור, מתי לאלתר ומתי לדבוק במצגת. נכון, יש אנשים ש"יש להם את זה", אבל גם הצגת נושא בפני קהל היא מיומנות נרכשת.

קרא עוד »
טיפים בכתיבת מצגת

כתיבת תקציר לכנס מדעי (Abstract)

התקציר למאמר מדעי Abstract חשוב לא פחות מהמאמר עצמו. לא בגלל שקוראים אותו יותר, אלא משום שהוא מתמצת את הייחוד שבמאמר ואת האטרקטיביות שלו לקוראים. כתיבת התקציר היא מיומנות חשובה וקשה, אבל ניתנת ללימוד בשיטת צורי.

קרא עוד »
כתיבת מייל עסקי

איך לענות למייל שמשמיץ אותי – שיימינג בארגון

פעמים רבות אנחנו מקבלים מיילים שמתקיפים אותנו באופן גלוי או באופן סמוי. זהו השיימינג הידוע לשמצה. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בסוגית השיימינג? איך לא להיגרר לנאצות אבל להעביר מסר ברור ואסרטיבי. בפוסט הזה לומדים לעשות את זה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן