מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

כתיבה עסקית מנצחת

המדריך המלא לכתיבה עסקית מנצחת

כתיבה עסקית היא: כתיבה השייכת לעולם העסקי ולתרבות שלו. כתיבה המעוגנת בתוצאות וחותרת אליהן. כתיבה  עניינית, מעשית. לא רק למיגזר העסקי בדיוק כפי שחשיבה עסקית משמשת

קרא עוד »
סדנה לכתיבת בלוג ארגוני

מנהל התוכן – העורך והממיר

קיימים שני סוגים של מנהל תוכן: ה"עורך" – המקביל לתפקיד המסורתי של עורך ראשי של עיתון. ה"ממיר" – הדואג להעביר תוכן ממדיה למדיה. לדוגמה, מעיתון

קרא עוד »
איך כותבים מענה למכרז

כתיבה מינהלית

כתיבה מינהלית היא כתיבת מסמכים לניהול השוטף של העסק ו לדוגמה: כתיבת סיכום פגישה, כתיבת פרוטוקול, כתיבת מכתבים וכתיבת מיילים.

קרא עוד »
איך לכתוב ברשתות חברתיות

כתיבה למדיה החברתית (סושיאל)

קצת רקע כתיבה למדיה חברתית שונה בעיקרה מכתיבה רשמית: היא סיפורית, אסוציאטיבית. יש בה חשיבות רבה לסגנון ולא תמיד לתוכן; היא קצרה, קולחת ויותר משנועדה

קרא עוד »
כתיבה בצוות

כתיבה אינטרנטית

כתיבה אינטרנטית כתיבה אינטרנטית היא כתיבה למדית האינטרנט (המרשתת). בשל התפתחות המרשתת, והפיכתה גם למדיום של תקשורת המונים וגם של תקשורת בין-אישית, הפכה הכתיבה אליה,

קרא עוד »
הדרכות וסדנאות כתיבה לעורכי דין

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא מונח רחב ביותר לכתיבה בעלת מטרה שכנועית, שנועדה להניע לפעולה. ברגע שאנו אומרים שכתיבה היא שיווקית, סימן הוא כי היא לא נועדה

קרא עוד »
דילוג לתוכן