סדנה / הדרכה ארגונית בכתיבה מקצועית (למנהלים / עובדים)

כתיבה מקצועית

כתיבה מקצועית היא:

  • כתיבה הדרושה לביצוע מיומנות מקצועית כלשהי.
  • כתיבה שהיא חלק בלתי-נפרד מדרישות המקצוע.
דוגמאות לכתיבה מקצועית:
  • כתיבת דוח ביקורת – מטעם עובדי המחלקה לביקורת פנים בארגון פיננסי או ציבורי.
  • כתיבת דוח – של אנליסטים במוסדות בנקאיים, של חוקרים ומדענים ביחידותR&D  , מכונים מדעיים וכיוצא באלה.
  • כתיבת מסמך אפיון – של מנתחי מערכות ומתכנתים בחברות היי-טק.
  • כתיבת חוות דעת לבית משפט –  מטעם רופאים בעלי שם, עובדים סוציאליים, פסיכולוגיים או בעלי מקצועות פארא-רפואיים.

למה חשוב להשתלם בכתיבה המקצועית ?

  • הכתיבה מבטאת את היכולת המקצועית של בעל המקצוע כמו מבקר פנימי, מפקח, אנליסט,  מדען וחוקר.
  • כשיש פער בין היכולת המקצועית לבין הביטוי בכתב, נפגע בעל המקצוע מבחינת המוניטין המקצועי שלו, מעמדו, והתגמול הכספי שלו בארגון.

מאפייני הכתיבה המקצועית

  • אובייקטיבית,
  • עניינית,
  • מבוססת על עובדות,
  • משתדלת להימנע מכל חוות דעת אישית.

שיטת צורי בהדרכה בכתיבה מקצועית

  • חקירת הרגלי כתיבה לא אפקטיביים והצעת חלופות להם.
  • התאמת ההדרכה לתרבות הארגונית ביחידה.
  • התאמת ההדרכה לאופי העבודה ולכישורים של האוכלוסייה.
סדנאות בכתיבה מקצועית
קהלי יעד:
  • כלכלנים ואנליסטים
  • חוקרים ומדענים
  • עורכי דין
  • משפטנים
  • מנהלים פיננסיים
  • מנהלי משאבי אנוש
  • מנהלי כספים
דילוג לתוכן