כתיבה מנהלית (כתיבה בשוטף)

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה מנהלית (כתיבה בשוטף)

מטרות

הסדנה

}

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

משך הסדנה

סילבוס

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה מנהלית (כתיבה בשוטף)

איך לכתוב מכתב תלונה

איך לכתוב מכתב תלונה: עשרה טיפים חשובים לשליחת תלונה

לא קל לכתוב מכתב תלונה, בפרט כשכועסים או כשמרגישים שנגרם לנו עוול. פוסט זה, לשם שינוי, מדבר אלינו כאזרחים ולא כחלק מארגון. הפוסט פורס 10 כלים לכתיבת מכתב תלונה אפקטיבי לארגון שירות שפגע בנו ונתן לנו שירות לקוי.

קרא עוד »
סדנה לניסוח ולהגהה בעברית

ניהול מסמכים

ניהול מסמכים או בשמו הלועזי "Document Management" הוא היכולת לשלוף מסמך בצורה מהירה, להשתמש בו שימוש חוזר ולשתף את כל עובדי הארגון בתוכנו. למעשה, ניהול

קרא עוד »
איך כותבים מענה למכרז

איך לכתוב מייל עסקי מנצח?

מיילים הפכו לדרך התקשורת המקובלת בעולם הארגוני. פוסט זה יורד ברחל ביתך הקטנה לנבכי הכתיבה של מייל מנצח במודל החמש: תקשורת, מבנה, תוכן שפה ומראה. איך לתכנן את המייל, איך לכתוב אותו ואפילו איך להשתמש בדקדוק כדי להעביר מסרים.

קרא עוד »

כתיבת מייל רשמי בראייה מעשית לפי פונקציות השפה של רומן יאקובסון

הפעם נבחן את המייל התפעולי מהראייה של פרופסור רומן יעקובסון, חוקר תקשורת שפעל ברוסיה בתחילת המאה ה-20, דיבר על התפקוד של השפה. כיצד היא משמשת ככלי? התובנות שלו תקפות מאוד גם כיום ברשתות החברתיות ובשפה הכתובה בכלל.

קרא עוד »
איך לענות באי-מייל - פתרונות עומק לניהול

איך לנהל את המיילים שלנו

הפתרונות הבאים מהווים ניקוי אורוות של תיבת המייל שלי. אני יכולה להעיד מעצמי שניקוי האורוות של תיבת המייל אף פעם לא נגמר, ותמיד יש אנשים

קרא עוד »
סדנה לכתיבת צ'אט ארגוני

טיפים למענה מהיר במייל

טיפים למענה מהיר במייל – איך לענות במייל גם כשלא רוצים העדר מענה ככלל הוא רע ליחסים שלנו. אף אחד, לא בדיבור ולא בכתב, לא

קרא עוד »
סדנה לכתיבת קומוניקט

איך לסכם פגישה שלא החליטו בה דבר ?

ארגון זה אנשים, ואנשים זה פוליטיקה. איך מסכמים פגישה שלא נאמר בה דבר? אנחנו ככותבים לא רוצים לדרוך על המוקש הזה. הפוסט הזה דן בסוגיה ומציע פתרון להעדר קבלת ההחלטה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן