טיפים בהבעת עמדה במייל
בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.
העומס בעידן הדגיטלי לא מאפשר לנו לענות לכולם במייל ומייד. עלינו ליצור סדר עדיפויות. ומה עם הקוראים? מה הם מרגישים כשלא עונים להם?הפוסט הזה מתאר מה הם מרגישים, מה הסכנות לתקשורת ביננו וכיצד להימנע מהן.
המייל היא מדיה מתווכת, המעבירה מסרים על צרכים של אנשים. המקרה הבא ממחיש כיצד אפשר להיקלע לאי-הבנה תקשורתית, אם לא מגבים את המענה הכתוב בשיחה מקדימה בעל-פה. מה שנקרא "יוצרים תשתית ליחסים".
המייל הוא אמצעי תקשורת שפתח ערוצי תקשורת עסקיים גם מעבר לים. איך לשלוח מייל קר לאנשים מתרבות אחרת? מהם ההבדלים התרבותיים בין עברית לאנגלית שעלינו להתחשב בהם?
מייל עסקי הוא מייל שמניב תוצאות. עסקי מהמילה Business like, שפירושו אפקטיבי. מייל עסקי יכול להישלח גם ממשרד ממשלתי או מעמותה. מייל עסקי בעברית נכתב בשפה רשמית, כדי לענות לצורכי הקוראים בנוגע לכך.
פעמים רבות אנחנו מקבלים מיילים שמתקיפים אותנו באופן גלוי או באופן סמוי. זהו השיימינג הידוע לשמצה. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בסוגית השיימינג? איך לא להיגרר לנאצות אבל להעביר מסר ברור ואסרטיבי. בפוסט הזה לומדים לעשות את זה.
וואטסאפ עסקי בעולם השירות – האם הוא מתאים או לא ? מה היתרונות ומה המגבלות שלו. תובנות לאחר שנה אחת של שימוש במספר ארגונים פיננסיים. פוסט זה נכתב בשנת 2019. אפשר למצוא בו את השורשים לשילוב בין "בוטים" לבין בני אדם בצוות השירות.
סדנאות הכתיבה לארגונים בשיטת צורי ממוקדות בצרכי המשתתפים ובדרישות הארגון. קודם להן תהליך הכנה מעמיק עם הארגון. בפוסט זה מוצג מקרה מבחן (Case study) בהדרכה בכתיבה בעסק משפחתי שגדל. הפוסט מאתר כיצד התגברנו על הקושי בהדרכה.
מנהלי משאבי אנוש מעבירים מסרים כלל ארגוניים במיילים. יש להם תקשורת בין ארגונים עניפה ומשימה לא פשוטה: לעניין את כולם ולגרום להם לקרוא. בפוסט נראה מהם סוגי המיילים של התקשורת הפנים ארגונית ואיך לכתוב אותם.