מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

טיפים בכתיבת מצגת

כתיבת תקציר לכנס מדעי (Abstract)

התקציר למאמר מדעי Abstract חשוב לא פחות מהמאמר עצמו. לא בגלל שקוראים אותו יותר, אלא משום שהוא מתמצת את הייחוד שבמאמר ואת האטרקטיביות שלו לקוראים. כתיבת התקציר היא מיומנות חשובה וקשה, אבל ניתנת ללימוד בשיטת צורי.

קרא עוד »
כתיבת מייל עסקי

איך לענות למייל שמשמיץ אותי – שיימינג בארגון

פעמים רבות אנחנו מקבלים מיילים שמתקיפים אותנו באופן גלוי או באופן סמוי. זהו השיימינג הידוע לשמצה. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בסוגית השיימינג? איך לא להיגרר לנאצות אבל להעביר מסר ברור ואסרטיבי. בפוסט הזה לומדים לעשות את זה.

קרא עוד »

תפיסת ההדרכה בסדנאות הכתיבה בשיטת צורי

ההדרכה הקבוצתית בשיטת צורי היא קצרה יחסית. כדי להצליח בה, מומלץ שהרכב המשתתפים יהיה הומוגני ככל היותר. כמו כן, להדרכה קודם תהליך הכנה מעמיק, שבו לומדים את צורכי הארגון והיחידה. ההדרכה היא מעשית מאוד. היא כוללת תרגול רב. לכן, כדאי לצרף אליה רק אנשים שכותבים באופן שוטף.

קרא עוד »
איילת צורי - תקשורת בוואטסאפ עסקי בעולם השירות

תקשורת בוואטסאפ עסקי בעולם השירות

וואטסאפ עסקי בעולם השירות – האם הוא מתאים או לא ? מה היתרונות ומה המגבלות שלו. תובנות לאחר שנה אחת של שימוש במספר ארגונים פיננסיים. פוסט זה נכתב בשנת 2019. אפשר למצוא בו את השורשים לשילוב בין "בוטים" לבין בני אדם בצוות השירות.

קרא עוד »
טיפים במעבר מדיבור לכתיבה

סדנאות הכתיבה לארגונים בשיטת צורי – מקרה מבחן (Case Study)

סדנאות הכתיבה לארגונים בשיטת צורי ממוקדות בצרכי המשתתפים ובדרישות הארגון. קודם להן תהליך הכנה מעמיק עם הארגון. בפוסט זה מוצג מקרה מבחן (Case study) בהדרכה בכתיבה בעסק משפחתי שגדל. הפוסט מאתר כיצד התגברנו על הקושי בהדרכה.

קרא עוד »
סדנה לתקשורת שירותית אפקטיבית

תקשורת שירותית אפקטיבית בעל פה ובכתב

תקשורת היא נדבך חשוב מאוד בשיטת צורי. אנחנו מדברים על תקשורת אפקטיבית (שמניבה תוצאות) גם בעל פה וגם בכתב. נציגי שירות וארגוני שירות משלבים את שני הסוגים כל הזמן. בפוסט זה אנו מציגים את עיקרי הסדנה, ובעיקר את השימוש בערוצים השונים לתקשורת עם הלקוחות.

קרא עוד »
ניהול קהילות ידע

ניהול ידע בארגונים וניהול קהילות ידע

בעידן הדיגיטלי ניהול הידע הוא קל מאוד. אנחנו יכולים לשלוח כל קובץ מדיה מייד לקהלים שונים. ובכל זאת, ניהול הידע אינו משורש מספיק בארגונים, קטנים כגדולים. כל אדם, כל יחידה, רואים רק את הצרכים שלהם ולא פעם "לא מגדילים ראש". בפוסט זה סוקרים את המונח "ניהול ידע", את התועלת שלו ואת היישום שלו בארגונים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן