
המדריך המלא לכתיבת מייל עסקי שיניב תוצאות
מייל עסקי הוא מייל שמניב תוצאות. עסקי מהמילה Business like, שפירושו אפקטיבי. מייל עסקי יכול להישלח גם ממשרד ממשלתי או מעמותה. מייל עסקי בעברית נכתב בשפה רשמית, כדי לענות לצורכי הקוראים בנוגע לכך.
מייל עסקי הוא מייל שמניב תוצאות. עסקי מהמילה Business like, שפירושו אפקטיבי. מייל עסקי יכול להישלח גם ממשרד ממשלתי או מעמותה. מייל עסקי בעברית נכתב בשפה רשמית, כדי לענות לצורכי הקוראים בנוגע לכך.
התקציר למאמר מדעי Abstract חשוב לא פחות מהמאמר עצמו. לא בגלל שקוראים אותו יותר, אלא משום שהוא מתמצת את הייחוד שבמאמר ואת האטרקטיביות שלו לקוראים. כתיבת התקציר היא מיומנות חשובה וקשה, אבל ניתנת ללימוד בשיטת צורי.
פעמים רבות אנחנו מקבלים מיילים שמתקיפים אותנו באופן גלוי או באופן סמוי. זהו השיימינג הידוע לשמצה. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בסוגית השיימינג? איך לא להיגרר לנאצות אבל להעביר מסר ברור ואסרטיבי. בפוסט הזה לומדים לעשות את זה.
ההדרכה הקבוצתית בשיטת צורי היא קצרה יחסית. כדי להצליח בה, מומלץ שהרכב המשתתפים יהיה הומוגני ככל היותר. כמו כן, להדרכה קודם תהליך הכנה מעמיק, שבו לומדים את צורכי הארגון והיחידה. ההדרכה היא מעשית מאוד. היא כוללת תרגול רב. לכן, כדאי לצרף אליה רק אנשים שכותבים באופן שוטף.
ישנם שלושה סוגים להדרכה קבוצתית: סדנאות ארגוניות הומוגניות, סדנאות ארגוניות הטרוגניות והרצאות. כל סוג מתאים לצרכים שונים. הפוסט הזה מפרט אותם.
וואטסאפ עסקי בעולם השירות – האם הוא מתאים או לא ? מה היתרונות ומה המגבלות שלו. תובנות לאחר שנה אחת של שימוש במספר ארגונים פיננסיים. פוסט זה נכתב בשנת 2019. אפשר למצוא בו את השורשים לשילוב בין "בוטים" לבין בני אדם בצוות השירות.
סדנאות הכתיבה לארגונים בשיטת צורי ממוקדות בצרכי המשתתפים ובדרישות הארגון. קודם להן תהליך הכנה מעמיק עם הארגון. בפוסט זה מוצג מקרה מבחן (Case study) בהדרכה בכתיבה בעסק משפחתי שגדל. הפוסט מאתר כיצד התגברנו על הקושי בהדרכה.
תקשורת היא נדבך חשוב מאוד בשיטת צורי. אנחנו מדברים על תקשורת אפקטיבית (שמניבה תוצאות) גם בעל פה וגם בכתב. נציגי שירות וארגוני שירות משלבים את שני הסוגים כל הזמן. בפוסט זה אנו מציגים את עיקרי הסדנה, ובעיקר את השימוש בערוצים השונים לתקשורת עם הלקוחות.
בעידן הדיגיטלי ניהול הידע הוא קל מאוד. אנחנו יכולים לשלוח כל קובץ מדיה מייד לקהלים שונים. ובכל זאת, ניהול הידע אינו משורש מספיק בארגונים, קטנים כגדולים. כל אדם, כל יחידה, רואים רק את הצרכים שלהם ולא פעם "לא מגדילים ראש". בפוסט זה סוקרים את המונח "ניהול ידע", את התועלת שלו ואת היישום שלו בארגונים.