מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

מנהל התוכן – העורך והממיר

קיימים שני סוגים של מנהל תוכן: ה"עורך" – המקביל לתפקיד המסורתי של עורך ראשי של עיתון. ה"ממיר" – הדואג להעביר תוכן ממדיה למדיה. לדוגמה, מעיתון

קרא עוד »

אי לירנינג – למה הכוונה ?

בשבוע שעבר הרחקתי עד לקריית החינוך בסמינר לוינסקי – לא תאמינו – ליום עיון בנושא E-Learning ובעברית צחה – למידה מרחוק, למידה בעזרת האינטרנט או

קרא עוד »
כתיבת תוכנית שיווקית

עכשיו כבר לא יהיה משעמם

הצופה הישראלי, שהצהיר על ירידה בצפייה בטלוויזיה מפאת שעמום, עומד לקבל שפע ערוצים ותכנים חדשים בשנים הקרובות. זכייני הטלוויזיה, חברות הכבלים, הלוויין וחברות התוכן מצחצחים

קרא עוד »

ניסוח אסטרטגיה בכתב למנהלים

הדרכה אישית בכתיבה למנהלים בניסוח אסטרטגיה בכתב הוא שירות ייחודי למנהלים ולמנהלות שפיתחה איילת צורי במהלך 28 שנות עבודתה  עם מנהלים בכירים. ראשית, "שיטת צורי", השיטה שפיתחה

קרא עוד »
איך מעבירים מסרים בתקשורת פנים ארגונית

מהי תקשורת פנים ארגונית

מהי תקשורת פנים ארגונית ואיך ניתן ליישם תקשורת בין עובדים למנהלים? תקשורת פנים ארגונית היא כלל המסרים שמעבירים בתוך ארגון, הטכנולוגיות שמשתמשים בהם להעברתם ומדיניות

קרא עוד »

תקשורת דיגיטלית וכתיבה דיגיטלית

כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית.  למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה

קרא עוד »
סדנה לכתיבת מפרט טכני

הדרכה אישית בכתיבה טכנית

מהי כתיבה טכנית  ? כתיבת נוהל, כתיבת מסמך אפיון או כתיבת מפרט הן הסוגות העיקריות בכתיבה טכנית בארגונים. כתיבה המתעדת מידע. מקצוע שהתפתח בחלק השני

קרא עוד »
דילוג לתוכן