ניסוח אסטרטגיה בכתב למנהלים
הדרכה אישית בכתיבה למנהלים בניסוח אסטרטגיה בכתב הוא שירות ייחודי למנהלים ולמנהלות שפיתחה איילת צורי במהלך 28 שנות עבודתה עם מנהלים בכירים. ראשית, "שיטת צורי", השיטה שפיתחה
הדרכה אישית בכתיבה למנהלים בניסוח אסטרטגיה בכתב הוא שירות ייחודי למנהלים ולמנהלות שפיתחה איילת צורי במהלך 28 שנות עבודתה עם מנהלים בכירים. ראשית, "שיטת צורי", השיטה שפיתחה
תקשורת פנים ארגונית היא כלל המסרים שמעבירים בתוך ארגון, הטכנולוגיות שמשתמשים בהם להעברתם ומדיניות הארגון בנוגע אליה. בעבר, לא נהגו להתייחס לתקשורת בתוך הארגון בכובד
כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית. למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה
בעידן הדיגיטלי כולם כותבים והרבה. גם מנהלים. בזמני שיא, כמו מיתוג מחדש, מיזוג עם חברה אחרת או תחלופה בהנהלה ושינוי במבנה הארגוני יש צורך מיידי
מהי כתיבה טכנית ? כתיבת נוהל, כתיבת מסמך אפיון או כתיבת מפרט הן הסוגות העיקריות בכתיבה טכנית בארגונים. כתיבה המתעדת מידע. מקצוע שהתפתח בחלק השני
כתיבה מקצועית כתיבה מקצועית היא: כתיבה הדרושה לביצוע מיומנות מקצועית כלשהי. כתיבה שהיא חלק בלתי-נפרד מדרישות המקצוע. דוגמאות לכתיבה מקצועית: כתיבת דוח ביקורת – מטעם
כתיבה עסקית היא: כתיבה השייכת לעולם העסקי ולתרבות שלו. כתיבה המעוגנת בתוצאות וחותרת אליהן. כתיבה עניינית, מעשית. לא רק למיגזר העסקי בדיוק כפי שחשיבה עסקית משמשת
קיימים שני סוגים של מנהל תוכן: ה"עורך" – המקביל לתפקיד המסורתי של עורך ראשי של עיתון. ה"ממיר" – הדואג להעביר תוכן ממדיה למדיה. לדוגמה, מעיתון
בשנת 2000 הייתי מנהלת תוכן בחברת "פלאפון" במיזם חדשני בזמנו של אינטרנט סלולארי שנקרא GoNext. בחברת פלאפון, שעד היום אני לקוחה שלה, נוצרה מעין תחרות