
איך לספר סיפור במייל בעזרת מספרים
Grammarly מספר סיפור בעזרת מספרים צריך להקל על הכתיבה לאנשים שמתעסקים במספרים לפני שבוע, במהלך קורס לכתיבה לכלכלנים ברכבת ישראל, עלתה שאלה שחוזרת ונשנית בקרב
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
Grammarly מספר סיפור בעזרת מספרים צריך להקל על הכתיבה לאנשים שמתעסקים במספרים לפני שבוע, במהלך קורס לכתיבה לכלכלנים ברכבת ישראל, עלתה שאלה שחוזרת ונשנית בקרב
לקוחה וחברה נאמנה בקהילה שלי שאלה אותי מספר שאלות בנוגע לנימוס במייל. במאמר זה אני מביאה בפניכם את השאלות שלה ואת התשובות שלי. כמובן, שהתשובות
בחברות גלובליות, התיעוד נקבע בחברת האם, שתרבות התיעוד שלה שונה משלנו. השינוי התרבותי כמו גם קוצר הזמן של המרכז בארץ, מעלים דילמה מתמשכת: עד כמה להעמיק בתיעוד הראשוני של חברה שפגשתי ? מה יקרה אם אצטרך אותו בעתיד, ולא אזכור את המידע ? כמה פתרונות אפשריים בפוסט הזה.
הבוקר קיבלתי הודעת מייל בזו הלשון: "היי, אפשר לשאול אותך שאלה קטנה ?" מתוך אימפולס, פתחתי את ההודעה. אחרי שנייה גיליתי שקיבלתי אותה ממישהו שאני
טיפים בכתיבת מיילים רבים לאדם אחד פוסט זה מתאים למנהלי פרויקטים, אבל לא רק להם. גם מי שאינו מוגדר כמנהל פרויקט בארגון, עובד לפי מטלות,
כולנו כותבים מיילים והרבה: לגננת בגן, לעירייה או לחברה מהשירות הצבאי. כולנו גם משתמשים במייל ככלי תקשורת הפנים ארגונית שלנו עם עמיתים לעבודה, שותפים או
גם בעידן הדיגיטלי, כתיבת מכתב רשמי כמו מכתב תודה היא מיומנות נדרשת. איך פונים לנמען? איך מארגנים את המידע ומהו מבנה המכתב? את כל אלה תקבלו בפוסט זה.
כתיבת פרוטוקול היא תיעוד מלא של ישיבה או דיון בארגון, בעסק או במוסד ציבורי. כתיבת הפרוטוקול נעשית תמיד באמצעות תבנית מסמכים ובכלים קבועים ליישומה. חשוב לדעת
כתיבת סיכום הפגישה היא מיומנות הכתיבה העסקית הבסיסית ביותר ואולי החשובה ביותר לכל ארגון, חברה או עסק. למרות חשיבותה הרבה, ובעתות משבר – לצורך הנואש