מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

כתיבת תוכנית שיווקית

כתיבת דף מוצר

דף מוצר בעולמות ההיי-טק, התקשורת והביוטק הוא מוצר שיווקי חשוב, שמשרת אותנו בארץ ובחו"ל בכנסים בין-לאומיים ובפגישות בין-אישיות עם לקוחות פוטנציאליים. לכאורה: כתיבת דף מוצר

קרא עוד »
כתיבת מענה למכרזים מסוגים שונים

המדריך המלא להגשת מענה למכרז

להרבה ארגונים, זכייה במכרז היא בבחינת להיות או לחדול. אלא מה, הכנת המענה היא מורכבת ומלאת פרטים. פוסט זה מהווה מדריך מלא לכתיבת מענה למכרז, והוא נסמך על ניסיונה העשיר של אילת צורי בתחום.

קרא עוד »
כתיבת הצעת מחיר

כתיבת הצעת מחיר

הצעת מחיר היא הצעה למתן שירות או מוצר המפרטת את התנאים הכלליים למסירתו. הצעת מחיר אפקטיבית כוללת פרט למחיר המוצר או השירות גם הסבר על

קרא עוד »
איך מכינים מצגת

איך להכין מצגת אפקטיבית להרצאה?

מצגת אפקטיבית היא מצגת בעלת מסר ברור, שבסיומה הבנתי מהו הרעיון, שאותו אוכל לתמצת במשפט אחד, שברצונן הכותב להעביר. מצגת אפקטיבית פונה לצרכים הרגשיים שלי,

קרא עוד »
איך לכתוב תוכנית עסקית מוצלחת

כתיבת תקציר לדוח

סוד גלוי הוא כי מנהלים ומקבלי החלטות מתקשים לקרוא מסמכים ארוכים, למרות חשיבותם לקבלת ההחלטות בנושא מסוים. תקציר אפקטיבי יכול להתגבר על משוכה זו: הוא

קרא עוד »
ניהול קהילות ידע

עריכת תוכן במערכת לניהול ידע

עריכת תוכן במערכות ידע של הארגון היא חוצת מגזרים: היא קיימת בארגוני השירות הבאים: בנקאות, ביטוח, אשראי, תקשורת, סלולר ורפואה. בכולם נדרש עורך התוכן, לקבל

קרא עוד »
דילוג לתוכן