מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש

קרא עוד »
כתיבת תוכנית שיווקית

כתיבת דף מוצר

דף מוצר בעולמות ההיי-טק, התקשורת והביוטק הוא מוצר שיווקי חשוב, שמשרת אותנו בארץ ובחו"ל בכנסים בין-לאומיים ובפגישות בין-אישיות עם לקוחות פוטנציאליים. לכאורה: כתיבת דף מוצר

קרא עוד »
סדנאות הכתיבה של אילת צורי - סדנאות כתיבה לארגונים

המדריך המלא להגשת מענה למכרז

להרבה ארגונים, זכייה במכרז היא בבחינת להיות או לחדול. אלא מה, הכנת המענה היא מורכבת ומלאת פרטים. פוסט זה מהווה מדריך מלא לכתיבת מענה למכרז, והוא נסמך על ניסיונה העשיר של אילת צורי בתחום.

קרא עוד »
סדנאות הכתיבה של אילת צורי - סדנאות כתיבה לארגונים

כתיבת הצעת מחיר

הצעת מחיר היא הצעה למתן שירות או מוצר המפרטת את התנאים הכלליים למסירתו. הצעת מחיר אפקטיבית כוללת פרט למחיר המוצר או השירות גם הסבר על

קרא עוד »
איך מכינים מצגת

איך להכין מצגת אפקטיבית להרצאה?

מצגת אפקטיבית היא מצגת בעלת מסר ברור, שבסיומה הבנתי מהו הרעיון, שאותו אוכל לתמצת במשפט אחד, שברצונן הכותב להעביר. מצגת אפקטיבית פונה לצרכים הרגשיים שלי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן