
איך לכתוב פוסט שמייצר תגובות אמיתיות ו-(לא רק לייקים)
בכל יום מתפרסמים ברשתות החברתיות מיליוני פוסטים, אבל רק מעטים מצליחים לעצור את הגלילה ולגרום לקוראים להגיב באמת. לייקים הם נחמדים, אבל הם כבר לא

בכל יום מתפרסמים ברשתות החברתיות מיליוני פוסטים, אבל רק מעטים מצליחים לעצור את הגלילה ולגרום לקוראים להגיב באמת. לייקים הם נחמדים, אבל הם כבר לא

תרבות ארגונית חיובית היא מפתח להצלחת כל עסק או ארגון, והיא מהווה בסיס לשביעות רצון עובדים, נאמנות ופרודוקטיביות גבוהה. כאשר העובדים מרגישים שהם חלק ממשהו

בעולם העסקי המודרני, שבו מסרים נצרכים במהירות ותשומת הלב של הקורא קצרה מתמיד, כתיבה עסקית איכותית היא לא רק יתרון אלא הכרח. יכולת לנסח רעיונות,

איילת צורי – סדנאות פיתוח מנהלים לכתיבה שמייצרת תוצאות שאחרים רק מדברים אליהם. אם יש רגע שמנהל מכיר היטב, זה הרגע שבו הוא לוחץ על
בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.
העומס בעידן הדגיטלי לא מאפשר לנו לענות לכולם במייל ומייד. עלינו ליצור סדר עדיפויות. ומה עם הקוראים? מה הם מרגישים כשלא עונים להם?הפוסט הזה מתאר מה הם מרגישים, מה הסכנות לתקשורת ביננו וכיצד להימנע מהן.

המייל היא מדיה מתווכת, המעבירה מסרים על צרכים של אנשים. המקרה הבא ממחיש כיצד אפשר להיקלע לאי-הבנה תקשורתית, אם לא מגבים את המענה הכתוב בשיחה מקדימה בעל-פה. מה שנקרא "יוצרים תשתית ליחסים".

המייל הוא אמצעי תקשורת שפתח ערוצי תקשורת עסקיים גם מעבר לים. איך לשלוח מייל קר לאנשים מתרבות אחרת? מהם ההבדלים התרבותיים בין עברית לאנגלית שעלינו להתחשב בהם?

דף מוצר הוא מסמך שיווקי שהוא גם מאוד טכני. בעצם, הוא בן הדוד של "פרופיל החברה" ומתכתב איתו. הוא חייב לענות על הצרכים של הקוראים. התכונות פחות מעניינות אותם. יותר מעניינות אותם התועלות.