כתיבה בדיגיטל ובסושיאל

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה בדיגיטל ובסושיאל

מטרות

הסדנה

}

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

משך הסדנה

סילבוס

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה בדיגיטל ובסושיאל

כתיבה שיווקית כערך מוסף

כתיבה שיווקית כערך מוסף לכתיבה

כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.

קרא עוד »
ניהול קהילות ידע

ניהול ידע בארגונים וניהול קהילות ידע

בעידן הדיגיטלי ניהול הידע הוא קל מאוד. אנחנו יכולים לשלוח כל קובץ מדיה מייד לקהלים שונים. ובכל זאת, ניהול הידע אינו משורש מספיק בארגונים, קטנים כגדולים. כל אדם, כל יחידה, רואים רק את הצרכים שלהם ולא פעם "לא מגדילים ראש". בפוסט זה סוקרים את המונח "ניהול ידע", את התועלת שלו ואת היישום שלו בארגונים.

קרא עוד »
כתיבת בלוג

איך ליצור אמון בכתיבה שיווקית

אמון הוא הבסיס למערכת יחסים. בתקשורת לרבות בתקשורת הכתובה אנחנו יוצרים יחסים. בכתיבה השיווקית, שנועדה לשכנע, לאמון יש תפקיד ניכר. אם לא נעורר את אמון הקוראים, איך נשכנע אותם? בפוסט זה נרחיב קצת איך עושים את זה.

קרא עוד »
כתיבה שיווקית בבלוג חברה

כתיבת בלוג חברה

כתיבת פוסטים בבלוג חברה או בבלוג הארגון היא קצת מתעתעת. מצד אחד, רוצים מאוד לדבר על האישי ולשתף ברגשות. מצד שני, המסרים פתוחים לעמיתים ולמנהלים שלנו, ואנחנו מאבדים את הפרטיות. בפוסט זה עוסקים בדילמה זו וכיצד לפתור אותה.

קרא עוד »
הדקדוק הפנימי של מהפכת הטוויטר

הדקדוק הפנימי של המהפכה בארצות ערב – שפת הטוויטר

עבודת המאסטר שלי בתקשורת באוניברסיטה העברית חקרה את יחס התקשורת לאביב הערבי גם במדיה החברתית. המחקר נעשה בשפה האנגלית. בפוסט זה אני מתארת כמה מסקנות מעניינות בנוגע לשימוש בדקדוק באנגלית כדי להעביר מסרים או להשפיע בטוויטר.

קרא עוד »
טיפים בתקשורת דיגיטלית -תובנות מכנס האגודה לתקשורת

תקשורת דיגיטלית ברשת – תובנות מהכנס ה-19 של האגודה הישראלית לתקשורת

פוסט זה הוא פוסט דיווח מהכנס השנתי של האגודה הישראלית לתקשורת (2016, כנס ה-19). הפוסט מפרט את התובנות שהתקבלו מקמפיין בפייסבוק והכיר לי את המושג: "מהגרים דיגיטליים" – אנשים שלא נולדו לתוך הדיגיטל אלא הגיעו אליו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן