המדריך המלא לכתיבת דוח
הגדרה כתיבת דוח היא תיעוד של מומחיות מקצועית מכל סוג שהוא: ביקורת פנים, מחקר, תכנון ותפעול. למעשה, כתיבת דוח היא השיא של כתיבה מקצועית מכל
הגדרה כתיבת דוח היא תיעוד של מומחיות מקצועית מכל סוג שהוא: ביקורת פנים, מחקר, תכנון ותפעול. למעשה, כתיבת דוח היא השיא של כתיבה מקצועית מכל
למונח "נהלים" יש משמעויות שונות בכל ארגון ובכל מגזר: בכל מקרה, כתיבת נהלים, לפי כל הגדרה שהיא, מצריכה מקצוענות, שימת לב לפרטים ובימניו -גם הבחנה
כתיבת מפרט טכני היא כתיבה טכנית מקצועית שחשובה לארגון או לעסק בתהליכי גדילה או בתהליכי שינוי, כמו גם לפני פריצה עסקית. היא מאפשרת לו להגדיר
כתיבת פרוטוקול היא תיעוד מלא של ישיבה או דיון בארגון, בעסק או במוסד ציבורי. כתיבת הפרוטוקול נעשית תמיד באמצעות תבנית מסמכים ובכלים קבועים ליישומה. חשוב לדעת
כתיבת סיכום הפגישה היא מיומנות הכתיבה העסקית הבסיסית ביותר ואולי החשובה ביותר לכל ארגון, חברה או עסק. למרות חשיבותה הרבה, ובעתות משבר – לצורך הנואש
הניהול השוטף של העסק, כמו גם השיווק שלו והשירות ללקוחות, כרוך במידה לא מבוטלת של כתיבה: הכנת הצעת מחיר, מענה למכרז או תיאור שיווקי של
קיימים שני סוגים של מנהל תוכן: ה"עורך" – המקביל לתפקיד המסורתי של עורך ראשי של עיתון. ה"ממיר" – הדואג להעביר תוכן ממדיה למדיה. לדוגמה, מעיתון
בשבוע שעבר הרחקתי עד לקריית החינוך בסמינר לוינסקי – לא תאמינו – ליום עיון בנושא E-Learning ובעברית צחה – למידה מרחוק, למידה בעזרת האינטרנט או
הצופה הישראלי, שהצהיר על ירידה בצפייה בטלוויזיה מפאת שעמום, עומד לקבל שפע ערוצים ותכנים חדשים בשנים הקרובות. זכייני הטלוויזיה, חברות הכבלים, הלוויין וחברות התוכן מצחצחים