
כתיבת תקציר לדוח
סוד גלוי הוא כי מנהלים ומקבלי החלטות מתקשים לקרוא מסמכים ארוכים, למרות חשיבותם לקבלת ההחלטות בנושא מסוים. תקציר אפקטיבי יכול להתגבר על משוכה זו: הוא

סוד גלוי הוא כי מנהלים ומקבלי החלטות מתקשים לקרוא מסמכים ארוכים, למרות חשיבותם לקבלת ההחלטות בנושא מסוים. תקציר אפקטיבי יכול להתגבר על משוכה זו: הוא

עריכת תוכן במערכות ידע של הארגון היא חוצת מגזרים: היא קיימת בארגוני השירות הבאים: בנקאות, ביטוח, אשראי, תקשורת, סלולר ורפואה. בכולם נדרש עורך התוכן, לקבל

חוות דעת מקצועית לבית משפט היא דעתו של מומחה מקצועי בסוגיה מסוימת, שמתבררת בבית המשפט על רקע ערכאה משפטית. חוות הדעת המשפטית יכולה לנבוע מכל

הגדרה כתיבת דוח היא תיעוד של מומחיות מקצועית מכל סוג שהוא: ביקורת פנים, מחקר, תכנון ותפעול. למעשה, כתיבת דוח היא השיא של כתיבה מקצועית מכל

למונח "נהלים" יש משמעויות שונות בכל ארגון ובכל מגזר: בכל מקרה, כתיבת נהלים, לפי כל הגדרה שהיא, מצריכה מקצוענות, שימת לב לפרטים ובימניו -גם הבחנה

כתיבת מפרט טכני היא כתיבה טכנית מקצועית שחשובה לארגון או לעסק בתהליכי גדילה או בתהליכי שינוי, כמו גם לפני פריצה עסקית. היא מאפשרת לו להגדיר

כתיבת פרוטוקול היא תיעוד מלא של ישיבה או דיון בארגון, בעסק או במוסד ציבורי. כתיבת הפרוטוקול נעשית תמיד באמצעות תבנית מסמכים ובכלים קבועים ליישומה. חשוב לדעת

כתיבת סיכום הפגישה היא מיומנות הכתיבה העסקית הבסיסית ביותר ואולי החשובה ביותר לכל ארגון, חברה או עסק. למרות חשיבותה הרבה, ובעתות משבר – לצורך הנואש
הניהול השוטף של העסק, כמו גם השיווק שלו והשירות ללקוחות, כרוך במידה לא מבוטלת של כתיבה: הכנת הצעת מחיר, מענה למכרז או תיאור שיווקי של