מאגר הידע החופשי

כאן תוכלו למצוא המון ידע בכתיבה לארגון. מוזמנים להשתמש בו.

איך לכתוב תוכנית עסקית מוצלחת

כתיבת תקציר לדוח

סוד גלוי הוא כי מנהלים ומקבלי החלטות מתקשים לקרוא מסמכים ארוכים, למרות חשיבותם לקבלת ההחלטות בנושא מסוים. תקציר אפקטיבי יכול להתגבר על משוכה זו: הוא

קרא עוד »
ניהול קהילות ידע

עריכת תוכן במערכת לניהול ידע

עריכת תוכן במערכות ידע של הארגון היא חוצת מגזרים: היא קיימת בארגוני השירות הבאים: בנקאות, ביטוח, אשראי, תקשורת, סלולר ורפואה. בכולם נדרש עורך התוכן, לקבל

קרא עוד »
דוח בארגון

המדריך המלא לכתיבת דוח

הגדרה כתיבת דוח היא תיעוד של מומחיות מקצועית מכל סוג שהוא: ביקורת פנים, מחקר, תכנון ותפעול. למעשה, כתיבת דוח היא השיא של כתיבה מקצועית מכל

קרא עוד »
טיפים בתקשורת דיגיטלית -תובנות מכנס האגודה לתקשורת

כתיבת נהלים והוראות עבודה

למונח "נהלים" יש משמעויות שונות בכל ארגון ובכל מגזר: בכל מקרה, כתיבת נהלים, לפי כל הגדרה שהיא, מצריכה מקצוענות, שימת לב לפרטים ובימניו -גם הבחנה

קרא עוד »
סדנאות למנהלים ולעובדים - איילת צורי סדנת כתיבה שיווקית

כתיבת מפרט טכני

כתיבת מפרט טכני היא כתיבה טכנית מקצועית שחשובה לארגון או לעסק בתהליכי גדילה או בתהליכי שינוי, כמו גם לפני פריצה עסקית. היא מאפשרת לו להגדיר

קרא עוד »
תקשורת פנים ארגונית

המדריך המלא לכתיבת סיכום פגישה

כתיבת סיכום הפגישה היא מיומנות הכתיבה העסקית הבסיסית ביותר ואולי החשובה ביותר לכל ארגון, חברה או עסק. למרות חשיבותה הרבה, ובעתות משבר – לצורך הנואש

קרא עוד »
דילוג לתוכן