שפת השירות – למתן שירות אפקטיבית בעל פה ובכתב
"שפת השירות – תקשורת אפקטיבית בעל פה ובכתב בעולם השירות" היא השפה שאימץ הארגון למתן שירות. היא כוללת את הרכיבים הבאים: תקשורת דבורה תפיסת השירות
"שפת השירות – תקשורת אפקטיבית בעל פה ובכתב בעולם השירות" היא השפה שאימץ הארגון למתן שירות. היא כוללת את הרכיבים הבאים: תקשורת דבורה תפיסת השירות
כתיבה שירותית חובקת את כל המגזרים. רוב הארגונים הם נותני שירות במידה זו אחרת, וכולם נותנים את רוב השירות בכתב. בפוסט זה מכיל את המדריך המלא בכתיבה שירותית.
גם בעידן הדיגיטלי, עדיין משתמשים ארגונים בברושור כדי לתאר את שירותיהם או כדי לשווק מוצר במכירות פנים אל פנים. בסדנה לכתיבה שיווקית בברושור של איילת
תקציר מנהלים הוא פנינה עסקית, המנקזת את עיקרי התוכנית העסקית או השיווקית ומביאה אותם לקורא בצורה מעניינת, עניינית וברורה. תקציר מנהלים או בשמו הלועזי (Executive
תוכנית שיווקית היא תוכנית המיועדת למשקיעים או להנהלה ומפרטת את האסטרטגיה השיווקית של מיזם או חברה מסוימת ואת האמצעים למימושה. התוכנית השיווקית היא לעתים קרובות
תוכנית עסקית היא תוכנית פעולה לעסק קיים או לעסק מתוכנן, ולמעשה, התוכנית העסקית היא המסד לחשיבה ולתכנון של ארגון, חברה או מיזם עסקיים; באופן אופטימאלי,
מהות הסדנה לכתיבת הודעה שיווקית לעיתונות (קומוניקט) כתיבת קומוניקט היא סדנה לדוברים ואנשי יחסי ציבור, שמעוניינים לשפר את יכולות הכתיבה שלהם ולדעת לכתוב בקיצור, באפקטיביות
פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש
ניוזלטר, מידעון או עלון ללקוחות הוא עיתון חדשותי המופץ דרך קבע לעובדי הארגון או ללקוחותיו. ניוזלטר יכול לעסוק בנושא אחד, הבטחת איכות למשל, או להיות