העברת מסרים בכתב

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בהעברת מסרים בכתב

הסדנה להעברת מסרים היא סדנה למנהלים ולמומחי תקשורת פנים ארגונית.

  • למנהלים: היא מנחה אותם כדי לתכנן מסרים מוצלחים ולהעביר אותם בכל המדיות.
  • למומחי תקשורת בארגון: היא מתעמקת בעולם התקשורת, הסושיאל והאון ליין כדי להביא דוגמאות להעברת מסרים מוצלחים  מהארץ ומהעולם.

 

מטרות

הסדנה

}

  • לתת יכולות להשפיע בארגון באמצעות העברת מסרים.
  • להציג יתרונות וחסרונות של כל מדיה כדי לאפשר למשתתפים את בחירת הערוץ.
  • להקנות שימוש נכון בכל ערוצי התקשורת בארגון.
  • להשתמש בשיטת צורי כדי לאזן בין הרגש לבין ההיגיון במסרים ולהצליח בהעברתם.
  • הבנת המונחים מסר ותכנים תומכים לפי שיטת צורי.
  • רכישת כלים ליישומם.
  • יכולת איזון בין הרגש לבין ההיגיון.
  • יתרונות וחסרונות לשימוש בכל מדיה.
  • הבנת ההשלכות בשימוש בארגון , נהלי עבודה ואופן שימוש רצוי.
  • קבלת רעיונות לשיווק עצמי בתקשורת הפנים-ארגונית.
  • הבנת ההשפעה של התרבות הארגונית על העברת המסרים.

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

בעלי עסקים, מנהלים, מנהלי תקשורת פנים-ארגונית, מנהלי שיווק, מנהלי הדרכה, מנהלי משאבי אנוש.

משך הסדנה

4 שעות אקדמיות

סילבוס

  • יסודות בשיטת צורי להעברת מסרים
  • יישום המסרים בכל מדיה
  • יישום ערכים בכתיבה
  • מציאת מסרים שמתאימים לנו ולארגון
  • התאמת המסרים לכל מדיה
  • אופן ההשפעה של המסרים בארגון – דוגמאות
  • הקשר בין התרבות הארגונית לבין המסרים שנבחר

 

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא העברת מסרים בכתב

כתיבה עסקית מנצחת

המדריך המלא לכתיבה עסקית מנצחת

כתיבה עסקית היא: כתיבה השייכת לעולם העסקי ולתרבות שלו. כתיבה המעוגנת בתוצאות וחותרת אליהן. כתיבה  עניינית, מעשית. לא רק למיגזר העסקי בדיוק כפי שחשיבה עסקית משמשת

קרא עוד »
סדנאות מנהלים ככלי פיתוח ארגוני

פיתוח מנהלים בתקשורת

לפי PMI, מנהל טוב הוא מנהל שכישורי התקשורת שלו גבוהים. לכן, חשוב שפיתוח מנהלים יהיה גם בתקשורת ובעיקר בתקשורת הכתובה. (90% מהזמן).

קרא עוד »
דילוג לתוכן