איך לסכם פגישה שלא החליטו בה דבר ?
ארגון זה אנשים, ואנשים זה פוליטיקה. איך מסכמים פגישה שלא נאמר בה דבר? אנחנו ככותבים לא רוצים לדרוך על המוקש הזה. הפוסט הזה דן בסוגיה ומציע פתרון להעדר קבלת ההחלטה.
"כתיבת סיכום פגישה" היא סדנה בכתיבה עסקית, המעניקה למשתתפים בה כלים מעשיים בכתיבת סיכום פגישה, הכוללים: מתן תבנית מקובלת לסיכום פגישה, "הוראות אפייה" לשימוש בתבנית, טיפול בדילמות והתאמה לקהל היעד.
ה"סדנה לכתיבת סיכום פגישה" היא הסדנה הראשונה בשיטת צורי, והיא מועברת משנת 2003. במשך הזמן השתכללה הסדנה והתעבתה, והיא מעניקה למשתתפים כלים לתיעוד כל סוגי הפגישות בארגון, לרבות פגישה עם לקוח פנים ארגוני, פגישה עם לקוח חיצוני, פגישות צוות מסוגים שונים, פגישה טלפונית או פגישת צוות וירטואלית בכל המגזרים: עסקי, ציבורי ואף טיפולי.
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
כלל הארגון, נציגי שירות, מנהלים, מנהלי פרויקטים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי כספים, מנהלים אדמיניסטרטיביים, מנהלי הדרכה, מנהלי משאבי אנוש וחוקרים.
ארגון זה אנשים, ואנשים זה פוליטיקה. איך מסכמים פגישה שלא נאמר בה דבר? אנחנו ככותבים לא רוצים לדרוך על המוקש הזה. הפוסט הזה דן בסוגיה ומציע פתרון להעדר קבלת ההחלטה.
בחברות גלובליות, התיעוד נקבע בחברת האם, שתרבות התיעוד שלה שונה משלנו. השינוי התרבותי כמו גם קוצר הזמן של המרכז בארץ, מעלים דילמה מתמשכת: עד כמה להעמיק בתיעוד הראשוני של חברה שפגשתי ? מה יקרה אם אצטרך אותו בעתיד, ולא אזכור את המידע ? כמה פתרונות אפשריים בפוסט הזה.
כתיבת סיכום הפגישה היא מיומנות הכתיבה העסקית הבסיסית ביותר ואולי החשובה ביותר לכל ארגון, חברה או עסק. למרות חשיבותה הרבה, ובעתות משבר – לצורך הנואש
כתיבה מינהלית היא כתיבת מסמכים לניהול השוטף של העסק ו לדוגמה: כתיבת סיכום פגישה, כתיבת פרוטוקול, כתיבת מכתבים וכתיבת מיילים.