כתיבה שיווקית

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה שיווקית

מטרות

הסדנה

}

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

משך הסדנה

סילבוס

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה שיווקית

טיפים למענה מהיר באימייל

כתיבת דף מוצר

דף מוצר הוא מסמך שיווקי שהוא גם מאוד טכני. בעצם, הוא בן הדוד של "פרופיל החברה" ומתכתב איתו. הוא חייב לענות על הצרכים של הקוראים. התכונות פחות מעניינות אותם. יותר מעניינות אותם התועלות.

קרא עוד »
כתיבה שיווקית כערך מוסף

כתיבה שיווקית כערך מוסף לכתיבה

כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.

קרא עוד »
CONTACT

כתיבה ושכתוב של מסמכים ותוכן לארגונים

בשיטת צורי תלמדו לשכתב מסמכים בעצמכם בקלות. תדעו לכתוב מסמכים קריאים, בהירים ומשכנעים. תצילו יחסים ותמנפו אותם בעזרת המסמכים והמיילים. שכתוב מסמכים ומיילים הוא תמיד משימה זוללת-זמן. אלא מה, אם משכתבים אותם בהצלחה, מרוויחים יחסים ובגדול.

קרא עוד »
כתיבת בלוג

איך ליצור אמון בכתיבה שיווקית

אמון הוא הבסיס למערכת יחסים. בתקשורת לרבות בתקשורת הכתובה אנחנו יוצרים יחסים. בכתיבה השיווקית, שנועדה לשכנע, לאמון יש תפקיד ניכר. אם לא נעורר את אמון הקוראים, איך נשכנע אותם? בפוסט זה נרחיב קצת איך עושים את זה.

קרא עוד »
כתיבה שירותית אפקטיבית

נשמע לי מוכר – התאמה לקהל היעד בכתיבה שיווקית

ככל שאנחנו מיטיבים להגדיר את קהל היעד, כך אנחנו יכולים להגיע אליו. לא פעם, אנחנו מתפתים לשדר מסרים לכולם, ובעצם לא קולעים לאף אחד. בפוסט זה מדברים על הדילמה וכיצד לבחור שפה שתצליח להגיע, לרגש ולשנע את הקהל שלנו.

קרא עוד »
איך לסכם פגישה שלא החליטו בה דבר ?

"לא רוצים לכתוב !" – תובנות מייעוץ אישי בכתיבה שיווקית למבוגרים

בשיטת צורי, לרגשות הכותבים יש השפעה רבה על איכות המסמכים. גם מבחינת המיינדסט בעת הכתיבה וגם מבחינת הכלים והשיטות לכתיבה. השליטה ברגשות, כמו גם ניתוב הרגשות או נטרולם חשובים כדי לייצר תקשורת. בפוסט זה עומדים על כמה מהם.

קרא עוד »
סדנה לכתיבת מאמרים לאינטרנט

עשרת הדיברות של כתיבה שיווקית לברושור

ברושור, דיגיטלי או מודפס, עדיין קיים במחוזותינו. בין אם הוא משמש כקטלוג בתערוכה או מתנה בפגישה, הוא משמש כאמצעי שיווקי לעשות היכרות עם מוצרים או שירותים של הארגון. בפוסט זה נפרט מהן עשרת הדיברות בכתיבת ברושור (עלון שיווקי) מנצח.

קרא עוד »
איך גורמים לENGAGEMENT של הקורא בכתיבה שיווקית

איך גורמים ל- Engagement של הקורא בכתיבה שיווקית ?

בסדנה לכתיבה שיווקית בMicrosoft למנהלות מרקום דיברתי איך יוצרים engagement בכתיבה שיווקית. הכוונה: איך מתחברים לרגשות הקוראים ומניעים אותם מהבטן ומהלב, לא מההיגיון. בסדנה פרשתי עיקרון חשוב בשיטת צורי" האיזון בין הרגש לבין ההיגיון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן