כתיבה שיווקית

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה שיווקית

מטרות

הסדנה

}

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

משך הסדנה

סילבוס

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה שיווקית

אלו לא חדשות - זו כתיבה שיווקית

אלו לא חדשות – זו כתיבה שיווקית

פוסט זה נכתב ב2016, הרבה לפני שהפייק ניוז הפך לאמת נחרצת ברשתות החברתיות. הפוסט מדבר על חוסר האוביקיטיביות של העיתונות והפיכתה לשופר של בעלי הון או פוליטיקאים. נשמע מוכר? מסתבר שכבר אז הפסיקו עיתונאים לסקר מהשטח.

קרא עוד »
על התוכן שמאחורי הסלוגן

על התוכן שמאחרי הסלוגן השיווקי

פוסט זה מדבר על תפקידו של הסלוגן בכתיבה השיווקית. קודם כל, הוא צריך לגרות את הקוראים, לעניין אותם. לגרום להם לעבור הלאה, אל הכותרת הבאה. אבל בלי קשר בין הסלוגן, לבין התוכן השיווקי, גם לסלוגן מבריק אין משמעות.

קרא עוד »

כתיבת ברושור (חוברת שיווקית)

גם בעידן הדיגיטלי, עדיין משתמשים ארגונים בברושור כדי לתאר את שירותיהם או כדי לשווק מוצר במכירות פנים אל פנים. בסדנה לכתיבה שיווקית בברושור של איילת

קרא עוד »
כתיבת תוכנית שיווקית

המדריך המלא לכתיבת תוכנית שיווקית

תוכנית שיווקית היא תוכנית המיועדת למשקיעים או להנהלה ומפרטת את האסטרטגיה השיווקית של מיזם או חברה מסוימת ואת האמצעים למימושה. התוכנית השיווקית היא לעתים קרובות

קרא עוד »
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש

קרא עוד »
כתיבת תוכנית שיווקית

כתיבת דף מוצר

דף מוצר בעולמות ההיי-טק, התקשורת והביוטק הוא מוצר שיווקי חשוב, שמשרת אותנו בארץ ובחו"ל בכנסים בין-לאומיים ובפגישות בין-אישיות עם לקוחות פוטנציאליים. לכאורה: כתיבת דף מוצר

קרא עוד »
כתיבת מענה למכרזים מסוגים שונים

המדריך המלא להגשת מענה למכרז

להרבה ארגונים, זכייה במכרז היא בבחינת להיות או לחדול. אלא מה, הכנת המענה היא מורכבת ומלאת פרטים. פוסט זה מהווה מדריך מלא לכתיבת מענה למכרז, והוא נסמך על ניסיונה העשיר של אילת צורי בתחום.

קרא עוד »
דילוג לתוכן