ניהול פורומים וקהילות ידע

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בניהול פורומים וקהילות ידע

סדנה לניהול פורומים וקהילות ידע היא סדנה בסדרת הסדנאות בכתיבה אינטרנטית בשיטת צורי. בניגוד לסדנאות האחרות, היא אינה עוסקת רק בכתיבה, אלא גם בשיטות לשיווק הפורום וקהילת הידע בקרב משתתפיו והקהילה המקצועית שאליה משתייכים.

מטרות

הסדנה

}

מטרות הסדנה לניהול פורומים וניהול ידע היא להעניק למשתתפים בה כלים לניהול הפורום וקהילת הידע, לשליטה במסריהם ולמודעות להתאמת אופן הכתיבה למצב הקהילה או הפורום.

מטרות הסדנה
• מתן קווים מנחים לכתיבה בקהילת ידע.
• הבחנה בין סוגי הידיעות השונות.
• הצגת דילמות בניהול פורומים וקהילות ידע.
• הקשר בין אופן הכתיבה לפעילות הפורום.
• מתן כלים להתאמה לקהל היעד.

  • יצירת סגנון כתיבה אופייני לקהילת הידע.
  • כלים בהנעה לפעולה של הקהילה
  • כלים ביצירת עניין לקורא ובהפיכת מידע טכני לחוויתי
  • התאמת הקהילה לצורכי קהל היעד
  • כתיבת כותרות, כותרות משנה והקשר ביניהן בטקסט.

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

מנהלי פורומים, מנהלי קהילות ידע, מנהלי ידע בארגונים, חברים בקהילות ידע מקצועיות.

משך הסדנה

3 שעות אקדמיות

סילבוס

  • מהי קהילת ידע?
  • מה המשותף לחבריה?
  • איזה ידע הם מחפשים?
  • כיצד ליצור לכידות בקהילה?
  • כיצד למצב את הקהילה?
  • אתגרים בקהילה ופתרונם
  • דיפלומטיות בקהילה
  • כלים בתקשורת בקהילה
  • אלמנט הזמן והשפעתו על הקהילה

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא ניהול פורומים וקהילות ידע

ניהול קהילות ידע

ניהול ידע בארגונים וניהול קהילות ידע

בעידן הדיגיטלי ניהול הידע הוא קל מאוד. אנחנו יכולים לשלוח כל קובץ מדיה מייד לקהלים שונים. ובכל זאת, ניהול הידע אינו משורש מספיק בארגונים, קטנים כגדולים. כל אדם, כל יחידה, רואים רק את הצרכים שלהם ולא פעם "לא מגדילים ראש". בפוסט זה סוקרים את המונח "ניהול ידע", את התועלת שלו ואת היישום שלו בארגונים.

קרא עוד »
טיפים בתקשורת דיגיטלית -תובנות מכנס האגודה לתקשורת

תקשורת דיגיטלית ברשת – תובנות מהכנס ה-19 של האגודה הישראלית לתקשורת

פוסט זה הוא פוסט דיווח מהכנס השנתי של האגודה הישראלית לתקשורת (2016, כנס ה-19). הפוסט מפרט את התובנות שהתקבלו מקמפיין בפייסבוק והכיר לי את המושג: "מהגרים דיגיטליים" – אנשים שלא נולדו לתוך הדיגיטל אלא הגיעו אליו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן