טיפים בהבעת עמדה במייל
בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.
העברת מסרים אפקטיבית היא הכלי החשוב ביותר בתקשורת פנים-ארגונית. בלעדיה, כל ההשקעות בתשתיות ובפרסום יורדות לטמיון. מסר הוא עניין פשוט וקל להסבר. התכנים, לפי שיטת צורי, תומכים בו. השילוב בינהם יוצר טקסט קריא ומשכנע.
ריבוי ערוצי התקשורת בארגון יכול ליצור כאוס. לא תמיד יש אחידות באופן העברת המסרים, בשימוש בערוצים השונים ובשפה שכל אחד משתמש. אחת הדרכים להאחדה בתקשורת היא הסדנאות בכתיבה.
עורכי הדין במאה ה-21 עוסקים בשלל עיסוקים מעבר לכתיבת חוזים. הם מתקשרים עם הלקוחות במיילים, כותבים ניירות עמדה, מנהלים משא ומתן עסקי בכתב וגם מעלים טיעונים בתקצירים עסקיים. מיומנויות הכתיבה המקצועית והעסקית נרכשות בשטח. אפשר גם לרכוש אותן בשיטת צורי.
כשמכינים מצגת, חשוב לדעת גם לדעת להציג אותה בפני קהל. המצגת הכתובה משלימה את התקשורת המדוברת\ף איך להציג את הנושא, איך לשלב בין השקפים לבין הדיבור, מתי לאלתר ומתי לדבוק במצגת. נכון, יש אנשים ש"יש להם את זה", אבל גם הצגת נושא בפני קהל היא מיומנות נרכשת.
בעידן הדיגיטלי כותבים המון. עם זאת, עדיין יש מקום לתקשורת הלא מילולית, תקשורת פנים אל פנים. בארגונים היברידים מבצעים אותה בזום, ובכל זאת היא קיימת. בפוסט זה מתארים כמה מהתכונות של התקשורת הלא-מילולית.
לא פעם, פעילויות הפנאי שלנו נושקות לחיים שלנו בארגון. הפוסט הזה, על הסרט "אבלים", העלה בי כמה תובנות בנוגע לאיזון הרגשי בתקשורת הבין אישית בארגון וכיצד אפשר לשמור עליו או לשפר אותו. זהו אחד מהכלים של שיטת צורי במיינדסט.
בפוסט זה אנחנו פורשים את הכללים בכתיבת מצגת שיווקית: כיצד להעביר את המסר ולשכנע את הקהל בכדאיות המוצר שלנו. הפוסט מדבר על סטיב ג'ובס, מייסד אפל, שהיה גאון בהעברת מצגות, וידע לפשט תכנים טכנולוגיים מורכבים למסר אחד פשוט ולשנות את עולמנו.
מחקר מגלים כי מנהלים מצליחים הם מנהלים שיכולות התקשורת הבין אישית שלהם הן גבוהות. פוסט זה מתאר מהן יכולות התקשורת החשובות למנהלים, ומה כדאי להם לעשות כשהם מזהים חסמי תקשורת בארגון.