כתיבה ניהולית

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבה ניהולית

מטרות

הסדנה

}

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

משך הסדנה

סילבוס

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבה ניהולית

טיפים בהבעת עמדה במייל מאמר מאת אילת צורי

טיפים בהבעת עמדה במייל

בעידן הדיגיטלי, מביעים מנהלים ומומחים מקצועיים את עמדתם במייל. במקום להקדיש לעמדה מסמך אחד, הם מקדישים לו כמה שורות. הפוסט הזה מתאר איך עושים את זה.

קרא עוד »
צור קשר

העברת מסרים בתקשורת הפנים-ארגונית (למנהלים ולעובדים)

העברת מסרים אפקטיבית היא הכלי החשוב ביותר בתקשורת פנים-ארגונית. בלעדיה, כל ההשקעות בתשתיות ובפרסום יורדות לטמיון. מסר הוא עניין פשוט וקל להסבר. התכנים, לפי שיטת צורי, תומכים בו. השילוב בינהם יוצר טקסט קריא ומשכנע.

קרא עוד »
סדנה לכתיבה שירותית בחברת "אגד" במעלה החמישה

למה ארגונים זקוקים לסדנאות בכתיבה ?

ריבוי ערוצי התקשורת בארגון יכול ליצור כאוס. לא תמיד יש אחידות באופן העברת המסרים, בשימוש בערוצים השונים ובשפה שכל אחד משתמש. אחת הדרכים להאחדה בתקשורת היא הסדנאות בכתיבה.

קרא עוד »
הדרכות וסדנאות כתיבה לעורכי דין

סדנאות בכתיבה עסקית לעורכי דין

עורכי הדין במאה ה-21 עוסקים בשלל עיסוקים מעבר לכתיבת חוזים. הם מתקשרים עם הלקוחות במיילים, כותבים ניירות עמדה, מנהלים משא ומתן עסקי בכתב וגם מעלים טיעונים בתקצירים עסקיים. מיומנויות הכתיבה המקצועית והעסקית נרכשות בשטח. אפשר גם לרכוש אותן בשיטת צורי.

קרא עוד »
הדרכה מול קהל

הדרכה מול קהל – המדריך המלא לדיבור ולעמידה מול קהל

כשמכינים מצגת, חשוב לדעת גם לדעת להציג אותה בפני קהל. המצגת הכתובה משלימה את התקשורת המדוברת\ף איך להציג את הנושא, איך לשלב בין השקפים לבין הדיבור, מתי לאלתר ומתי לדבוק במצגת. נכון, יש אנשים ש"יש להם את זה", אבל גם הצגת נושא בפני קהל היא מיומנות נרכשת.

קרא עוד »
סדנה לכתיבת פרופיל חברה

יסודות בתקשורת בארגון – כמה טיפים בתקשורת ניהולית לא-מילולית

בעידן הדיגיטלי כותבים המון. עם זאת, עדיין יש מקום לתקשורת הלא מילולית, תקשורת פנים אל פנים. בארגונים היברידים מבצעים אותה בזום, ובכל זאת היא קיימת. בפוסט זה מתארים כמה מהתכונות של התקשורת הלא-מילולית.

קרא עוד »
איך לענות באי-מייל - פתרונות עומק לניהול

ארבע תובנות על תקשורת בין אישית בארגון

לא פעם, פעילויות הפנאי שלנו נושקות לחיים שלנו בארגון. הפוסט הזה, על הסרט "אבלים", העלה בי כמה תובנות בנוגע לאיזון הרגשי בתקשורת הבין אישית בארגון וכיצד אפשר לשמור עליו או לשפר אותו. זהו אחד מהכלים של שיטת צורי במיינדסט.

קרא עוד »
טיפים בכתיבת מצגת

כתיבה שיווקית למצגת – "אני מציג משמע אני קיים"

בפוסט זה אנחנו פורשים את הכללים בכתיבת מצגת שיווקית: כיצד להעביר את המסר ולשכנע את הקהל בכדאיות המוצר שלנו. הפוסט מדבר על סטיב ג'ובס, מייסד אפל, שהיה גאון בהעברת מצגות, וידע לפשט תכנים טכנולוגיים מורכבים למסר אחד פשוט ולשנות את עולמנו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן