
סימני קריאה מעוררים סימני שאלה
אחד מהסממנים השכיחים של כתיבה עסקית לצרכים שיווקיים הוא השימוש המופרז בסימני קריאה! זה ממש לא מובן לי! כשאני רואה סימני קריאה מופרזים – אני
אחד מהסממנים השכיחים של כתיבה עסקית לצרכים שיווקיים הוא השימוש המופרז בסימני קריאה! זה ממש לא מובן לי! כשאני רואה סימני קריאה מופרזים – אני
לין גרטנר-ג'והנסון, מרצה לכתיבה עסקית מסיאטל, כתבה כי בהדרכה שערכה לאחרונה, סיפר לה משתתף, שמטרתו היא לכתוב מיילים שאינם עולים על 5 משפטים. כיוון שהוא