בעידן הדיגיטלי כולם כותבים והרבה. גם מנהלים. בזמני שיא, כמו מיתוג מחדש, מיזוג עם חברה אחרת או תחלופה בהנהלה ושינוי במבנה הארגוני יש צורך מיידי לשנות תכנים, להתאים אותם למציאות החדשה ולשנות דפוסי התנהגות ביחידה. במצב זה, אין כמו ליווי אישי למנהל בכתיבה וביצירת תוכן כדי ליצור אסטרטגיית תוכן חדשה ולפרק אותה למטרות משנה, שחלקן מתבצעות בתוך היחידה וחלקן מתבצע מחוצה לה.
הצורך
-
העדר זמן לכתיבה, שהיא מטבעה "זוללת-זמן"
-
העדר תכנון מובנה בארגון או בעסק:
-
הרחבת ערוצי התקשורת הקיימים
-
העברת מסרים סותרים מסרים בתוך הארגון ומחוצה לו
-
שוני בתרבות הכתיבה בין העובדים ביחידה
התשובה – יועץ מנוסה בחשיבה עסקית ובכתיבה עסקית.
ב-30 שנות עבודתי עם ארגונים גדולים רכשתי ניסיון רב בעבודה עם מנהלים בדרגים שונים ממגזרים מגוונים.
אופן השירות
א. התאמת התקשורת בכתב של המנהל לסגנון התקשורת המדוברת שלו
-
ייעוץ בהתאמת סגנון הכתיבה לאופי הניהול ולסגנונו שבעל פה.
-
הקניית שיטות כתיבה וטכניקות בכתב.
-
ליווי עסקי לקראת כנסים, ישיבות דירקטוריון והכנת מצגות.
-
השלמת פערי ידע בכתיבה של המנהל מסיבות שונות: הגירה ממדינה אחרת, לקויות למידה, קשיי שמיעה וקשיי ראייה.
ב. פיתוח מיומנויות ניהול בכתיבה
-
הנחייה כיצד להדריך בכתיבה עובדים או ראשי צוותים הכפופים למנהל.
-
גיבוש עקרונות לתשתית התקשורת הפנים-ארגונית, בניסוחם וביישומם.
-
ביצוע משימות בכתיבה ובהבעה בכתב.
ג. אופן השירות
-
פגישות אחד על אחד קבועות או חד-פעמיות.
-
ייעוץ טלפוני, מקוון בעזרת מענה על שאלות כתיבה אד-הוק.
-
ליווי אישי בכתיבה עסקית ובכתיבה שיווקית.
-
סינון תכנים למצגות דגל.
- עריכה לשונית למסמכים.
- עריכה שיווקית למסמכים.