כתיבת דף מוצר היא כתיבה שיווקית למנהלי מוצר או למנהלי פרייסל. לכל ארגון, גם לעסק קטן לשיווק גרביים, יש מוצרים חדשים. דף מוצר או שירות הוא עמוד אחד, המתאר בקצרה את תועלות המוצר ואת תכונותיו. דף מוצר בניגוד למה שחושבים רבים, הוא לא אוסף התכונות של המוצר בין אם הוא טכנולוגי או מיכאני.
דף מוצר קודם כול עונה על הצרכים של קהל היעד. הוא עונה על השאלה "למה?". למה אני או הארגום שלי צריכים את המוצר הזה? באיזה נסיבות הוא מתאים או ליתר דיוק תורם לנו. מהן התועלות שלו . בעקיפין, דף מוצר מתייחס גם לחוסרים של מוצרים מתחרים. גם בכך שהוא מדגיש את התועלות.
דף מוצר מכיל עקרונות בכתיבה שיווקית תדמיתית. הוא מופיע באתר של החברה או ברשת החברתית.
מהות כתיבת דף מוצר
כמו כל מסמך, יש לדף המוצר מטרות, מסרים ותכנים. הוא מוצר משלים לפרופיל החברה או לברושור שלה. דף מוצר מאזן בין הפירוט הטכני להצגתו השיווקית. לדף מוצר יש אורך חיים. הוא לא שורד לנצח, וגם כדאי לעדכן אותו, בטח אם יש התקדמויות במשק.
כדי שיהיה אפקטיבי, עליו להיות ברור, משכנע וכמעט ללא ז'רגון טכני.