כתיבת בלוג חברה
כתיבת פוסטים בבלוג חברה או בבלוג הארגון היא קצת מתעתעת. מצד אחד, רוצים מאוד לדבר על האישי ולשתף ברגשות. מצד שני, המסרים פתוחים לעמיתים ולמנהלים שלנו, ואנחנו מאבדים את הפרטיות. בפוסט זה עוסקים בדילמה זו וכיצד לפתור אותה.
כתיבת פוסטים של העסק או הארגון ברשתות חברתיות, בעיקר בפייסבוק או בלינדקאין.
מטרות
הסדנה
}
הסדנה מלמדת את המשתתפים:
בעקבות הסדנה בכתיבת פוסטים, המשתתפים רוכשים כלים:
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
בעלי עסקים, כותבי פוסטים, מנהלי סושיאל בארגונים, כותבי סושיאל, עורכי תוכן.
כתיבת פוסטים בבלוג חברה או בבלוג הארגון היא קצת מתעתעת. מצד אחד, רוצים מאוד לדבר על האישי ולשתף ברגשות. מצד שני, המסרים פתוחים לעמיתים ולמנהלים שלנו, ואנחנו מאבדים את הפרטיות. בפוסט זה עוסקים בדילמה זו וכיצד לפתור אותה.
עבודת המאסטר שלי בתקשורת באוניברסיטה העברית חקרה את יחס התקשורת לאביב הערבי גם במדיה החברתית. המחקר נעשה בשפה האנגלית. בפוסט זה אני מתארת כמה מסקנות מעניינות בנוגע לשימוש בדקדוק באנגלית כדי להעביר מסרים או להשפיע בטוויטר.
תקשורת ברשת החברתית של הארגון – כדאי או לא כדאי ? הרשת החברתית היא חלק בלתי נפרד מחיינו רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו.
כתיבת בלוג ארגוני כתיבת בלוג ארגוני מצריכה יצירתיות אך גם התמדה לאורך זמן; כתיבה אישית אותנטית אך גם התאמה לתרבות הארגונית. אלה הם אתגרים לא
כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית. למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה
קצת רקע כתיבה למדיה חברתית שונה בעיקרה מכתיבה רשמית: היא סיפורית, אסוציאטיבית. יש בה חשיבות רבה לסגנון ולא תמיד לתוכן; היא קצרה, קולחת ויותר משנועדה