כתיבת פוסטים בסושיאל

סדנה | מאמרים בנושא

סדנה בכתיבת פוסטים בסושיאל

כתיבת פוסטים של העסק או הארגון ברשתות חברתיות, בעיקר בפייסבוק או בלינדקאין.

מטרות

הסדנה

}

הסדנה מלמדת את המשתתפים:

  • לדעת להעביר מידע כחוויה.
  • לשתף בהצלחות הארגון
  • להודות בקשיים של הארגון
  • לפנות לקהלי יעד שונים
  • לייצר אינטראקטיביות אותנטית
  • ליצור קהילה מקצועית

בעקבות הסדנה בכתיבת פוסטים, המשתתפים רוכשים כלים:

  • העברה מעניינת של הנעשה בארגון או בעסק
  • יצירת חוויה לקוראים
  • מכירים יותר את הארגון או העסק
  • יכולים להזדהות אתו רגשית
  • יודעים לתכנן את הפוסטים,
  • מקפידים לתקף את התוכן
  • משתמשים בשפה מקצועית
  • מתחזקים את הבלוג הארגוני

{

תוצרים

פרטים

נוספים

}

קהל יעד

בעלי עסקים, כותבי פוסטים, מנהלי סושיאל בארגונים, כותבי סושיאל, עורכי תוכן.

משך הסדנה

3-4 שעות

סילבוס

  • ההבדל בין פוסטים אישיים לפוסטים ארגוניים
  • תכנון הפוסטים
  • פרסונזליציה של הכותבים
  • אותנטיות בכתיבה
  • שימוש בערכים לפי שיטת צורי
  • כלים לעניין את הקורא
  • כלים בסינון התכנים
  • התאמת התכנים לקהל היעד
  • אינטראקטיביות עם הגולשים
  • הרחבת השיח למקצוענים

הזמנת סדנה

מאמרים בנושא כתיבת פוסטים בסושיאל

כתיבה שיווקית בבלוג חברה

כתיבת בלוג חברה

כתיבת פוסטים בבלוג חברה או בבלוג הארגון היא קצת מתעתעת. מצד אחד, רוצים מאוד לדבר על האישי ולשתף ברגשות. מצד שני, המסרים פתוחים לעמיתים ולמנהלים שלנו, ואנחנו מאבדים את הפרטיות. בפוסט זה עוסקים בדילמה זו וכיצד לפתור אותה.

קרא עוד »
הדקדוק הפנימי של מהפכת הטוויטר

הדקדוק הפנימי של המהפכה בארצות ערב – שפת הטוויטר

עבודת המאסטר שלי בתקשורת באוניברסיטה העברית חקרה את יחס התקשורת לאביב הערבי גם במדיה החברתית. המחקר נעשה בשפה האנגלית. בפוסט זה אני מתארת כמה מסקנות מעניינות בנוגע לשימוש בדקדוק באנגלית כדי להעביר מסרים או להשפיע בטוויטר.

קרא עוד »

תקשורת דיגיטלית וכתיבה דיגיטלית

כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית.  למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה

קרא עוד »
איך לכתוב ברשתות חברתיות

כתיבה למדיה החברתית (סושיאל)

קצת רקע כתיבה למדיה חברתית שונה בעיקרה מכתיבה רשמית: היא סיפורית, אסוציאטיבית. יש בה חשיבות רבה לסגנון ולא תמיד לתוכן; היא קצרה, קולחת ויותר משנועדה

קרא עוד »
דילוג לתוכן