ארגונים וחברות מעוניינים להביא תכנים מעניינים לכלל הארגון כדי להרחיב את דעתם וגם כדי לעדכן אותם בנושאים עכשוויים. הרצאה טובה נותנת חומר למחשבה ומהדקת את העניין המשותף של כל הנוכחים – אירוע מטעם הארגון להבדיל מאירוע פרטי או חברתי. ההרצאות של איילת צורי בתקשורת אפקטיבית ובכתיבת תוכן עונות על ההגדרה הזו.
הרצאה "איך לשמר את הלקוח בעידן הדיגיטלי" ליזמים במעו"ף תל אביב – ינואר 2016
למה כדאי לשלב הרצאה בתקשורת אפקטיבית ובכתיבת תוכן באירוע של הארגון ?
- מאחר שכולנו צרכנים הדוקים, שלא לומר מכורים לתוכן דיגיטלי, מן הראוי שנדע כיצד להשתמש בו באופן המתאים לקהל שלנו, שהולם את צרכיו האישיים והארגוניים. הרבה פעמים אין אנו מודעים להתאמה שבין הערוץ הדיגיטלי לבין אופי היחסים עם הנמען. בהרצאה מקבלים טיפים כיצד לחדד את המודעות הזו.
- ההרצאות משוות גם בין אופני תקשורת בישראל לבין תקשורת בעולם. ניתן בהחלט לראות בהרצאות אלה פכים של ידע בתקשורת בין-אישית מדוברת וכתובה בארגונים.
- ההרצאות שהן חוייותיות מלחלחות את הכתיבה, שהוא נושא טכני בעיקרו ולעתים "יבש", עם עולמות מגוונים: שפה, תקשורת, פסיכולוגיה ועולם הרוח, כמו גם ניהול, שיווק ושירות.
- לעתים הרצאה היא מעין "קדימון" עבור העובדים, כדי להגביר את העניין שלהם בסדנה בכתיבה מקצועית שתבוא בהמשך.
התועלת שבהרצאות בתקשורת אפקטיבית ובכתיבת תוכן
- בתקשורת אפקטיבית נסבה ההרצאה על תקשורת כתובה ותקשורת דבורה תוך מתן דגש עם האיזון בין הרגש לבין ההיגיון כנהוג בשיטת צורי.
- ניתן ליישם את התכנים שלהם גם בעולם הארגוני וגם בחיים האישיים.
- ההרצאות בכתיבת תוכן "עושות סדר" ביתרונות ובחסרונות של כל ערוץ דיגיטלי ומספקות המלצות מתי להשתמש באיזה אמצעי ומתי.
- להבדיל מהסדנאות שלה, בה מתמקדת איילת בהיבט המעשי של יישום הטכניקות, בהרצאות היא מעלה נקודות מבט ומשתפת את הנוכחים בחידושים בתקשורת אפקטיבית בעולם ובהמלצות בנוגע לשימוש בתוכן דיגיטלי.
-
ההרצאות נותנות ספקטרום רחב של התקשורת האנושית, עם הרבה תובנות גם לחיים האישיים וגם לחיי המשפחה. גם בפרק זמן קצר יכול השומע לקבל טיפים בתקשורת אפקטיבית וגם ללמוד מעט על "שיטת צורי" לתקשורת אפקטיבית.
מה אומרים הלקוחות של איילת צורי על ההרצאות ?
הנה מכתב המלצה של מנהלת הדרכה במעו"ף, שם נערכה הרצאה בכתיבת תוכן דיגיטלי כחלק מ"שבוע היזמות הבינלאומי" בינואר 2016.
יתרונות ההרצאות:
- מתאימות לימי עיון, לכנסים ולימי גיבוש בארגון.
- מתאימות לארגון עסקי וציבורי כאחד.
- משך קצר (בין 45 דקות לשעה וחצי).
- תפיסה רב-תחומית.
- יכולות יישום של תכני ההרצאה גם בארגון וגם בחיים האישיים.
- מתן כלים מעשיים באווירה קלילה.
רשימה חלקית של ההרצאות:
-
איך לשמור על הקשר עם הלקוח בעידן הדיגיטלי
כיצד לשמור על יחסים אפקטיביים עם הלקוחות וכיצד לרתום את האמצעים הדיגיטליים לטובת התקשורת הבין-אישית, השירות והשיווק.
-
לגעת ברגש ולהגיע להיגיון
איזון רגשי בתקשורת הבין-אישית בשיטת צורי.
-
הבעת עמדה בכתב – זבנג וגמרנו ?
שיטות להנעה בכתב בעידן הדיגיטלי.
-
תקשורת דיגיטלית אפקטיבית
איך כדאי לסמס ומתי, טיפים בכתיבת אימייל אפקטיבי;
מתי להשתמש בכל אמצעי תקשורת דיגיטלי ואיך: וואטסאפ, פייסבוק, מייל, סמסים ושיחות טלפון.
-
אני כותב משמע אני קיים
למה משמשת אותנו הכתיבה במאה ה-21, ואיך כדאי להשתמש באופן מושכל בערוצים השונים.