גם בעידן הדיגיטלי, עדיין משתמשים ארגונים בברושור כדי לתאר את שירותיהם או כדי לשווק מוצר במכירות פנים אל פנים. בסדנה לכתיבה שיווקית בברושור של איילת צורי נבחן את סוגי הברושורים בעידן הדיגיטלי ונקבל כלים מעשיים איך לייצר אותם כך שיהיו מעניינים, מושכים ועדכניים, נתרגל את כתיבתם ונראה כיצד לשלב בין העיצוב לבין התוכן במינימום זמן.
הסדנה לכתיבה שיווקית בברושור מעניקה למשתתפים כלים מעשיים לכתיבת ברושור אפקטיבי באתר האינטרנט או במדיה כתובה. כן עוסקת הסדנה בשינוי במעמדו של הברושור המודפס בעידן האינטרנט ובשימוש הנכון בו כמוצר משלים לתוכן באתר האינטרנט. היא עוסקת בקשר שבין המוצר להצגתו ומעניקה טיפים מעשיים בכתיבת ברושור.