כתיבה שיווקית במסמכים טכניים ומקצועיים (למומחים מקצועיים ולמנהלים)

כתיבה שיווקית במסמכים טכניים היא למעשה אחד מהסוגים הנפוצים ביותר של כתיבה בארגון. מהנדסים, חוקרים, כלכלנים ורואי חשבון כמו גם מומחי היי-טק כותבים מסמכים חשובים שבהם הם מרכזים את ה"אני מאמין" המקצועי שלהם ומנסים להעביר מסר חשוב עליו לכלל הארגון. פעמים רבות, אין להם את הכלים להעביר מסר ברור, להניע לפעולה או לדעת לסנן תכנים ולהציג רק את התכנים החשובים ובאופן משכנע. בכך עוסקת הסדנה בכתיבה שיווקית למסמכים טכניים.

למעשה, ההתמחות הספציפית של איילת צורי היא בדיוק בתפר הזה שבין טכנולוגיה לבין כתיבה שיווקית, ויש לה ניסיון עשיר בכתיבתם של 35 שנה.

 

דילוג לתוכן