כמה זמן וכסף מתבזבזים בעסק או בארגון שלך בכתיבת מסמכים ומיילים?
איך מתיישבים לכתוב? איך נמנעים מטעויות? איך מונעים אי-הבנות ומשברים בגלל הודעות?
בשיטת צורי חוסכים את זה
שיטת צורי
שיטת צורי – שיטה אחת לכתיבת מסמכים וטקסטים מנצחים לכל סוגי המסמכים בארגון: מיילים, הודעות, פוסטים, סיכום פגישה, דוח, מסמך עמדה או תקציר מנהלים.
השיטה כוללת: "עשרת השלבים לכתיבת מסמך מנצח", "איך לכסח דחיינות בכתיבה", "שמונה עשרה הטעויות הנפוצות בכתיבה" ואיך להימנע מהן, עשרות כלים וטכניקות בכתיבת תוכן בסושיאל, בתוכנות מסרים וגם במסמכים טכניים, דוגמאות וסיטואציות מארגונים שעוזרים לאלפי אנשים כבר עשרים שנה.
בעקבות יישום השיטה:
- חוסכים זמן כתיבה
- נמנעים מהפסדים בגלל מסמכים גרועים
- מייצרים מסמכים מנצחים
- משדרגים את היחסים עם הלקוחות, העובדים והמנהלים
- מעלים את הרווחים של הארגון
מי אני
אני אילת צורי (צור), בלשנית, מתרגמת ומילונאית, מומחית בתקשורת כתובה ומרצה בכתיבה לארגונים המובילים במשק כבר 20 שנה.
אני אוהבת אנשים, טבע ואמנות. תולעת ספרים מדופלמת. כבר לא ילדה. אני מתמידה בהגשמת חלומות, וזהו אחד מהם: לשתף את הידע הרב שצברתי ופיתחתי בכתיבה ארגונית במשך 36 שנה, כדי ש תוכלו להשתמש בו. להצליח בעזרתו.
כי ב-2023, תשעים אחוז מהתקשורת בארגון היא בכתיבה.