המדריך המלא להגשת מענה למכרז
להרבה ארגונים, זכייה במכרז היא בבחינת להיות או לחדול. אלא מה, הכנת המענה היא מורכבת ומלאת פרטים. פוסט זה מהווה מדריך מלא לכתיבת מענה למכרז, והוא נסמך על ניסיונה העשיר של אילת צורי בתחום.
הסדנה מכינה את הארגון, בין אם הוא עסק קטן או ארגון גדול, לניצול ההזדמנות העסקית הנפלאה של הכנת מענה למכרז.
הסדנה נותנת למשתתפים ארגז כלים מלא וגדוש ותפיסה מודרנית של המכרז ככלי שיווקי.
מטרות
הסדנה
}
לתת למנהלים ולמנהלי מכרזים את הכלים הבאים:
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מכירות, רפרנטים להגשת מכרזים, מנהלים ביחידות ממשלתיות שניגשות למכרזים.
סילבוס הקורס:
מפגש מס' 1 – ניהול המכרז כפרויקט
מפגש מס' 2 – זיהוי צרכים – זיהוי תהליכי הליבה ותכנון המפרט
תכנון המפרט
אופציונאלי:
זיהוי צורכי ספק במכרזים
ניהול סיכונים
מפגש מס' 3 – כתיבת המפרט
מפגש מס' 4 – שלבי הביצוע ובקרת האיכות
מפגש מס' 5 – דיאלוג ועבודת צוות בניהול המכרז
מפגש מס' 6 – היום שאחרי – היבט תפעולי ואיכות השירות
סילבוס לסדנה בכתיבת מענה למכרז
להרבה ארגונים, זכייה במכרז היא בבחינת להיות או לחדול. אלא מה, הכנת המענה היא מורכבת ומלאת פרטים. פוסט זה מהווה מדריך מלא לכתיבת מענה למכרז, והוא נסמך על ניסיונה העשיר של אילת צורי בתחום.