כתיבה שירותית
בעצם, כולנו נותני שירות. גם עורכי דין, רואי חשבון או מומחים מקצועיים נותנים שירות ומשתמשים בכתיבה לשם כך, לא רק נציגי שירות. פוסט זה מתאר כמה אבני יסוד בכתיבה שירותית: איך לגרום לחווית לקוח, איך להפגין אמפתיה ולאזן אותה לפי שיטת צורי.
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
בעצם, כולנו נותני שירות. גם עורכי דין, רואי חשבון או מומחים מקצועיים נותנים שירות ומשתמשים בכתיבה לשם כך, לא רק נציגי שירות. פוסט זה מתאר כמה אבני יסוד בכתיבה שירותית: איך לגרום לחווית לקוח, איך להפגין אמפתיה ולאזן אותה לפי שיטת צורי.
לפחות 3 טיפים – מענה לתלונת לקוח: צריך לזהות את הצרכים הרגשיים של הלקוח ולהתאים את המענה אליהם. כדאי להפריד בין הצרכים הרגשיים לבין הצרכים
כתיבה שירותית חובקת את כל המגזרים. רוב הארגונים הם נותני שירות במידה זו אחרת, וכולם נותנים את רוב השירות בכתב. בפוסט זה מכיל את המדריך המלא בכתיבה שירותית.
הניהול השוטף של העסק, כמו גם השיווק שלו והשירות ללקוחות, כרוך במידה לא מבוטלת של כתיבה: הכנת הצעת מחיר, מענה למכרז או תיאור שיווקי של