הזיווג בין הכותרת לטקסט – טיפים בכתיבה שיווקית
הזיווג בין הכותרת לטקסט הוא אחת הדרכים העתיקות ליצירת טקסט ברור . במסמכים ארוכים, הכותרות גם משמשות כתמרור דרך למסמך. לבהירות של הטקסט. אם נקפיד עם ההתאמה בינהם, נייצר טקסט בהיר וקריא.
מטרות
הסדנה
}
הסדנה בכתיבת ניוזלטר מקנה למשתתפים:
בעקבות הסדנה, מקבלים המשתתפים כלים ב:
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
כותבי ניוזלטר מקצועיים, מנהלי אתר, מנהלי סושיאל, עורכי תוכן, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי עסק קטן, כותבים שיווקיים, מנהלי משאבי אנוש.
הזיווג בין הכותרת לטקסט הוא אחת הדרכים העתיקות ליצירת טקסט ברור . במסמכים ארוכים, הכותרות גם משמשות כתמרור דרך למסמך. לבהירות של הטקסט. אם נקפיד עם ההתאמה בינהם, נייצר טקסט בהיר וקריא.
ניוזלטר, מידעון או עלון ללקוחות הוא עיתון חדשותי המופץ דרך קבע לעובדי הארגון או ללקוחותיו. ניוזלטר יכול לעסוק בנושא אחד, הבטחת איכות למשל, או להיות
כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית. למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה