כתיבה שיווקית כערך מוסף לכתיבה
כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.
כתיבת פרופיל חברה היא כתיבה שיווקית במיטבה, המזקקת את העיקר ומבליטה את הייחוד של הארגון.
פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש בשירותיו.
פרופיל החברה הוא הידע הראשוני אודות העסק שאפשר להציג לכל דורש. בל נשכח, שבעידן הדיגיטלי אנחנו לא רק חשופים למידע רב, אלא גם נקלעים אליו באקראי. אנחנו משוטטים במרשתת, או מחפשים דבר מה, ואז צדים את עינינו עסקים וחברות שכלל לא התכווננו להגיע אליהם. אני יכולה להעיד כי פעמים רבות, אנשים מגיעים אליי מבלי שזכרו כלל מה הקלידו ומה חיפשו. בכל זאת, העמוד הראשון באתר שלי, שהוא פרופיל העסק שלי, הוא הדבר הראשון שהם רואים. הדבר נכון גם לגבי רשתות חברתיות כמו הפייסבוק או האינסטגרם. בקליק אחד צופים בפרופיל שלי מי שהגיעו אליי כי תוייגתי בפוסט מסוים, כי הוזכרתי בצ'אט או כי הגיעו אליי בגוגל. לכן, כל עסק וכל חברה צריכים לשמור על פרופיל החברה שלהם שיהיה תמיד מעודכן, מעניין ורלוונטי לשוק או לגולש הפוטנציאלי.
מה כולל פרופיל חברה
פרופיל חברה כולל את הרכיבים הבאים:
הסדנה לכתיבת פרופיל חברה מדגישה את חשיבות הפרופיל ברשת וברשתות החברתיות ונותנ למשתתפים כלים לכתוב אותם.
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
מנהלי אתר, מנהלי תוכן, עורכי תוכן, מנהלי ידע, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי עסק קטן, כותבים שיווקיים, מנהלים, מנהלים בכירים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה, מנהלי פרויקטים.
כתיבה שיווקית בשיטת צורי היא כתיבה משכנעת. היא יכולה להיות פרסומית אבל גם טכנולוגית או טכנית. זוהי כתיבה שמוכיחה לקוראים את המקצוענות שלנו, הכותבים, ואת הרצינות ואופן ההנמקה שלנו לטיעונים שמעלים במסמך.
אמון הוא הבסיס למערכת יחסים. בתקשורת לרבות בתקשורת הכתובה אנחנו יוצרים יחסים. בכתיבה השיווקית, שנועדה לשכנע, לאמון יש תפקיד ניכר. אם לא נעורר את אמון הקוראים, איך נשכנע אותם? בפוסט זה נרחיב קצת איך עושים את זה.
קיימים שני סוגים של מנהל תוכן: ה"עורך" – המקביל לתפקיד המסורתי של עורך ראשי של עיתון. ה"ממיר" – הדואג להעביר תוכן ממדיה למדיה. לדוגמה, מעיתון
כתיבה דיגיטלית או תקשורת דיגיטלית היא תקשורת המתבצעת בעזרת מדיה דיגיטלית. למעשה, זהו מונח טכני, שיש לו השלכות תרבותיות ותקשורתיות רבות, כפי שנראה בהמשך. בהגדרתה
כתיבה אינטרנטית כתיבה אינטרנטית היא כתיבה למדית האינטרנט (המרשתת). בשל התפתחות המרשתת, והפיכתה גם למדיום של תקשורת המונים וגם של תקשורת בין-אישית, הפכה הכתיבה אליה,