אלו לא חדשות – זו כתיבה שיווקית
פוסט זה נכתב ב2016, הרבה לפני שהפייק ניוז הפך לאמת נחרצת ברשתות החברתיות. הפוסט מדבר על חוסר האוביקיטיביות של העיתונות והפיכתה לשופר של בעלי הון או פוליטיקאים. נשמע מוכר? מסתבר שכבר אז הפסיקו עיתונאים לסקר מהשטח.
מטרות
הסדנה
}
{
תוצרים
פרטים
נוספים
}
פוסט זה נכתב ב2016, הרבה לפני שהפייק ניוז הפך לאמת נחרצת ברשתות החברתיות. הפוסט מדבר על חוסר האוביקיטיביות של העיתונות והפיכתה לשופר של בעלי הון או פוליטיקאים. נשמע מוכר? מסתבר שכבר אז הפסיקו עיתונאים לסקר מהשטח.
פוסט זה מדבר על תפקידו של הסלוגן בכתיבה השיווקית. קודם כל, הוא צריך לגרות את הקוראים, לעניין אותם. לגרום להם לעבור הלאה, אל הכותרת הבאה. אבל בלי קשר בין הסלוגן, לבין התוכן השיווקי, גם לסלוגן מבריק אין משמעות.
הבוקר קיבלתי הודעת מייל בזו הלשון: "היי, אפשר לשאול אותך שאלה קטנה ?" מתוך אימפולס, פתחתי את ההודעה. אחרי שנייה גיליתי שקיבלתי אותה ממישהו שאני
גם בעידן הדיגיטלי, עדיין משתמשים ארגונים בברושור כדי לתאר את שירותיהם או כדי לשווק מוצר במכירות פנים אל פנים. בסדנה לכתיבה שיווקית בברושור של איילת
תוכנית שיווקית היא תוכנית המיועדת למשקיעים או להנהלה ומפרטת את האסטרטגיה השיווקית של מיזם או חברה מסוימת ואת האמצעים למימושה. התוכנית השיווקית היא לעתים קרובות
מהות הסדנה לכתיבת הודעה שיווקית לעיתונות (קומוניקט) כתיבת קומוניקט היא סדנה לדוברים ואנשי יחסי ציבור, שמעוניינים לשפר את יכולות הכתיבה שלהם ולדעת לכתוב בקיצור, באפקטיביות
פרופיל חברה הוא תעודת הזהות של העסק או הארגון. בזכות פרופיל החברה מתוודע הלקוח לעסק ולומד מהו העסק, מהם תחומי ההתמחות שלו וכיצד יוכל להשתמש
דף מוצר בעולמות ההיי-טק, התקשורת והביוטק הוא מוצר שיווקי חשוב, שמשרת אותנו בארץ ובחו"ל בכנסים בין-לאומיים ובפגישות בין-אישיות עם לקוחות פוטנציאליים. לכאורה: כתיבת דף מוצר
להרבה ארגונים, זכייה במכרז היא בבחינת להיות או לחדול. אלא מה, הכנת המענה היא מורכבת ומלאת פרטים. פוסט זה מהווה מדריך מלא לכתיבת מענה למכרז, והוא נסמך על ניסיונה העשיר של אילת צורי בתחום.