לא כל מכתב הוא מכתב שירותי, אך כתיבת מכתב שירותי היא מלאכת מחשבת, האורגת יחדיו את מדיניות הארגון, את עולם השירות ואת הטיפול הספציפי בפנייה. בשיטת צורי תקבלו שלל כלים וטכניקות בכתיבת מכתבים שירותיים. הסדנה "כתיבת מכתבים שירותיים" היא סדנה המשלבת את עולם השירות עם עולם המנהלה, תוך הקניית ערכי שירות מודרניים לנותני שירות, אנשי מנהלה, כספים, פרויקטים או לבעלי תפקידים אחרים בארגון, הכותבים מכתבים ללקוחות בתוך הארגון ומחוצה לו.
הסדנה לכתיבת מכתבים שירותיים מקנה למשתתפים תפיסת שירות בכתב תוך יישום המודל לזיהוי הלקוח שפיתחתי ומעניקה לו שלל כלים כמו ערכת כתיבה רשמית, בנק מילים, תבנית למכתב מענה, קווים מנחים להימנעות מפניות חוזרות וכלים באסרטיביות בכתב. באופן זה, נעשה השירות בלשכה, במחלקה באוניברסיטה, בעירייה או במחלקת גבייה מסחרית אפקטיבי ונעים יותר.
הסדנה לכתיבת מכתבים שירותיים מתאימה לכל נותן שירות באשר הוא בארגון שירות עסקי או ציבורי. תכנים מסוימים ממנה מתאימים לאנשי פניות הציבור ותכנים אחרים הם כלליים וניתנים ליישום בכל ארגון שירות.
ניתן לשלב את הסדנה "כתיבת מכתבים שירותיים" בסדנאות תקשורת אפקטיבית בכתב, ניהול אפקטיבי בכתב.