דף מוצר בעולמות ההיי-טק, התקשורת והביוטק הוא מוצר שיווקי חשוב, שמשרת אותנו בארץ ובחו"ל בכנסים בין-לאומיים ובפגישות בין-אישיות עם לקוחות פוטנציאליים. לכאורה: כתיבת דף מוצר היא פשוטה למדיי, אבל לא כך הדבר. דווקא בשל מיעוט המקום, עליו להכיל את התכנים החשובים ביותר והרלוונטיים ביותר לקורא. דף מוצר טוב הוא מעניין, מושך את העין והחשוב ביותר: מאזן בין ההיבט הטכני לבין ההיבט השיווקי של המוצר. דף המוצר יכול להופיע במדיה מודפסת כחלק מברושור או במדיה דיגיטלית; בכל מקרה, עליו להיות כתוב במקצועיות ובראייה אסטרטגית. את כל הכלים הללו מקבלים בסדנה לכתיבת מוצר של איילת צורי, שבה מקבלים טיפים מניסיונה העשיר של איילת בכתיבת דפי מוצר במגזרים השונים בעברית ובאנגלית.
הסדנה ל"כתיבת דף מוצר" היא חלק מסדרת הסדנאות בכתיבה שיווקית. זוהי סדנה בכתיבה שיווקית בהתגלמותה, המקנה למשתתפיה עקרונות בכתיבה שיווקית תדמיתית וכלים מעשיים לכתיבת דף מוצר אפקטיבי באתר האינטרנט או במדיה כתובה.
ציר הסדנה הוא קביעת מטרות דף המוצר, מסריו ותכניו.
כן עוסקת הסדנה בקשר שבין דף המוצר לברושור ולפרופיל החברה.
הסדנה לכתיבת דף מוצר עוסקת בקשר שבין הפירוט הטכני להצגתו השיווקית, אורך החיים הצפוי של דף המוצר ומעניקה טיפים מעשיים באיזון בין התכנים הטכניים לתכנים השיווקיים.
כן מקנה הסדנה לכותבים מיומנויות בכתיבה משכנעת, בכתיבה פשוטה ובהימנעות מז'רגון טכני.
הסדנה ניתנת בשפות עברית ואנגלית כאחד.
הסדנה ל"כתיבת דף מוצר" יכולה להוות חלק מסדנה בכתיבה שיווקית, בכתיבה שיווקית למסמכים טכניים או בכתיבה אינטרנטית.
מנהלי מוצר, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי עסק קטן, מנהלי תוכן.
1/2 יום.