סדנאות והדרכות לארגונים בכתיבה מינהלית - איילת צורי - הדרכה בכתיבה עסקית

כתיבה מינהלית

סדנאות והדרכות לארגונים בכתיבה מינהלית

כתיבה מינהלית – איך לכתוב פרוטוקול, איך לכתוב סיכום פגישה או מכתב הוא מונח שכיח במקומותינו, וזה המקום להסביר אותו.

כתיבה מנהלית – איך לכתוב פרוטוקול, סיכום פגישה או מכתב

"כתיבה מינהלית" הוא מונח ששגור במוסדות ציבור, במשרדי ממשלה ובחברות ממשלתיות, והוא מדבר על הכתיבה השוטפת, היומיומית שאנו עושים במשרד כדי לנהל תקשורת בכתב. בדרך כלל, כשמדברים על כתיבה מינהלית מתכוונים לכתיבת המסמכים הבאים: פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב וכמובן – מייל. מינהלה היא תרגום של המונח "אדמיניסטרציה" בלועזית, כל הדברים שאנו עושים מידי יום כדי לבצע מטלות שוטפות, כדי למלא את תפקידנו. המונח "כתיבה מינהלית"

כתיבה מנהלית היא:

למה עובדים ומנהלים צריכים לדעת לכתוב ?

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נייד

נושא ההודעה

תוכן ההודעה

דוגמאות למסמכים מינהליים:

סדנאות בכתיבה מינהלית:

מעניין אותך ? דבר/י איתי:

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נייד

נושא ההודעה

תוכן ההודעה



למעלה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות