כתיבה מינהלית – איך לכתוב פרוטוקול, איך לכתוב סיכום פגישה או מכתב הוא מונח שכיח במקומותינו, וזה המקום להסביר אותו.
"כתיבה מינהלית" הוא מונח ששגור במוסדות ציבור, במשרדי ממשלה ובחברות ממשלתיות, והוא מדבר על הכתיבה השוטפת, היומיומית שאנו עושים במשרד כדי לנהל תקשורת בכתב. בדרך כלל, כשמדברים על כתיבה מינהלית מתכוונים לכתיבת המסמכים הבאים: פרוטוקול, סיכום פגישה, מכתב וכמובן – מייל. מינהלה היא תרגום של המונח "אדמיניסטרציה" בלועזית, כל הדברים שאנו עושים מידי יום כדי לבצע מטלות שוטפות, כדי למלא את תפקידנו. המונח "כתיבה מינהלית"
סדנאות בכתיבה מינהלית: