סדנה / הדרכה ארגונית בתקשורת אפקטיבית בכתב (למנהלים / עובדים) - איילת צורי - הדרכה בכתיבה עסקית

תקשורת אפקטיבית בכתב

סדנה / הדרכה ארגונית בתקשורת אפקטיבית בכתב (למנהלים / עובדים)

לפני 15 שנה בערך, לאחר 13 שנות כתיבה, עריכה ורעיונאות מאומצים ורבי פעילות, שמה לב איילת צורי כי כדי להגיע לקהל היעד באמת ולהעביר לו מסרים ברורים, שגם יעשו את העבודה לא מספיקים הניסוח או השפה, ויש לחפש משהו עמוק יותר כדי לפצח את האפקטיביות של השפה. תובנה זו, שהייתה נכונה גם לגבי אנגלית וגם לגבי עברית, השפות שבהן כתבה, הביאה את איילת לפיתוח שיטת צורי, המבוססת על מודל תקשורתי, ולאחר מכן הועמקה בלימודי התואר השני בתקשורת באוניברסיטה העברית. כתוצאה מכך, מקבלים המשתתפים בסדנת "תקשורת אפקטיבית בכתב" שיטה סדורה, המבוססת על ההיגיון  ויונקת מעולם הניהול כדי להמטיע תהליך אחד לכתיבת מסמכים ארגוניים באשר הם. השיטה, שיטת צורי, רואה את התקשורת במרכז, כבסיס להעברת המסרים, ועל פיה מתכננים את הכתיבה. בנוסף לה, יש היבטים מבניים, תוכניים, לשוניים וויזואלים של המסמך שגם להם נותנת שיטת צורי פיתרון. באופן זה, מקבל המשתתף סל כלים מלא לכתיבת כל סוג של מסמך בארגון או בעסק: מייל, סיכום פגישה, דוח מקצועי, הצעת מחיר, תקציר מנהלים או נייר עמדה.

מהות הסדנה

תקשורת אפקטיבית בכתב היא מודול יסוד של ההדרכה בכתיבה עסקית של איילת צורי.

ציר הסדנה הוא התקשורת המילולית בעל פה ובכתב, הדומה והשונה ביניהן ומתן כלים מעשיים בסיסיים בתקשורת בכתב בארגון.

כמו כן, משלבת הסדנה עקרונות יסוד בטיפול ב-3 סוגי מסמכים בארגון לפי בחירת הארגון: מייל, סיכום פגישה או מסמך מקצועי או שיווקי.

"תקשורת אפקטיבית בכתב" היא סדנה הומוגנית בעיקרה, והיא מהווה שלב מקדים לסדנאות המשך בכתיבה שירותית, כתיבה מקצועית או כתיבה טכנית. 

מטרות הסדנה

תוצרי הסדנה

קהל יעד

כלל הארגון, נציגי שירות, אנשי אדמיניסטרציה, עובדים חדשים ביחידת שירות. קהל היעד הוא הומוגני בעיקרו.

משך הסדנה

2 מפגשים בני חצי יום. מפגש הטמעה – לפי צורך.

סדנאות אחרות הקשורות לסדנה זו:

 

מעניין אותך ? דבר איתי:email-receive-icon

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נייד

נושא ההודעה

תוכן ההודעה

 



למעלה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות