"שינוי קטן בניסוח וואטסאפ שירות חסך לי כמה אלפי ש"ח בכל חודש - וכמובן מנע אי הבנות שהפכו לבזבוזי זמן"

איך ספר צנוע אחד חוסך לעסקים ולארגונים את ההפסדים המרגיזים ביותר?

העסק שלך עשוי ממילים

באמת: כל דבר בעסק או בארגון שלך עובר דרך מסמך כתוב: מיילים, חוזים, וואטסאפים, דוחות, סיכומי פגישות - הכל. וההפסדים הכי מרגיזים הם אלה שמגיעים בגלל אי הבנות של טקסט. מישהו כתב X, אבל הבינו אותו Y. זה קורה כל יום, וככה הכסף פשוט "דולף". רוצה דוגמאות? בבקשה:

"מוקשים" כאלה, בוודאות, מחכים גם לארגון שלך ויכולים להתפוצץ בכל רגע. ו… חבל. אנחנו עובדים כל כך קשה, ויש מוצר ויש שירות, ויש מערכות יקרות מאוד שפועלות, ויש משכורות גבוהות, והכל טיפ-טופ - ואז אלפי ש"ח דולפים לנו מהמערכת רק בגלל שאיזה מישהו לא הבין משהו עד הסוף באיזה מסמך קטן? חבל!

זה הפסד מתסכל שאפשר למנוע בקלות!

שמי אילת צורי, וכבר 35 שנים אני מונעת מראש הפסדים כאלה בארגונים גדולים ומגבירה את התפוקה על ידי שיפור הכתיבה העסקית. 

יש מי שקוראים לי "הלוחשת למסמכים", אבל כל מה שאני באמת עושה זה לגרום לאנשים לכתוב יותר מובן ויותר מניע לפעולה.

אחרי שאני מגיעה לעסק או לארגון, הרווחיות שלו עולה בכמה אחוזים טובים – פשוט בגלל שפחות כסף מתבזבז על טעויות הבנה במסמכים. 

ועכשיו החלטתי לעזור לכל עסק וארגון במדינה. הפעם לא באמצעות סדנה ארגונית באלפי ש"ח (אני גם די fully booked) אלא באמצעות ספר חדש ונגיש, שיכול להיות אצלך בלחיצת כפתור:

מיועד למנהלים | בעלי עסקים | יזמים | רואי חשבון | אנשי מחקר ו- BI | יועצים מקצועיים

כריכת הספר הכל בגלל מסמך קטן - המדריך המלא לכתיבה בארגון מאת אילת צורי

שמעתי שרוב המנהלים והיזמים מעבירים את הספר הזה מייד לדרגי הביניים, לאדמיניסטרציה ולעוזרים האישיים שלהם. זה רעיון טוב, כי אז הוא משמן את התהליכים בכל הארגון… 

אבל האמת היא שקריאה אחת בספר הזה תחסוך גם לבכירים ביותר לפחות 20% מזמן העבודה שלהם.

הספר יעזור לך לבנות תבניות מסמכים ולשפר את התקשורת, יעשה לך סדר לגבי מה כדאי לכתוב במייל ומה בוואטסאפ ויעזור לך לצאת מהאוטומט כדי לשכנע טוב יותר.

מה כואב לך יותר? לבזבז כסף או לבזבז זמן? הספר הזה יחסוך לך גם וגם

איך השיטה הזו משנה חיים בעסק?

הניסוח באופן ברור, תמציתי ואפקטיבי תוך שימוש נכון במילים שיעבירו את המסר בצורה קצרה וקולעת למטרה, היה מה שהייתי זקוק לו כמנהל. השיטה שפיתחת חיזקה וכיוונה אותי במספר אלמנטים בכתיבה עסקית ושיווקית וענתה על הציפיות שהיו לי במידה רבה.

משה בן-זקן
מנכ"ל מובילי צפון הנגב

הסדנה התמקדה בהיבטים פרקטיים בתהליכי עבודתו של מנהל הפרויקט ותרמה לשינוי תפיסת הכתיבה ולהעלאת רמת המסמכים

צביקה קרון
מנהל תחום פרויקטים בינת תקשורת מחשבים

המתכונת הייחודית של השיטה והדרכתה של איילת תרמו רבות לצוות העורכים בעשייתם היומיומית ומצגות ההדרכה משמשות אותנו עד היום.

מיכל מאיר
מנהלת תחום אינטרנט אגף השיווק, סלקום

אמליץ לכל בעל עסק ולכל ארגון לעבוד עמה ולקבל כלים משמעותיים לעשייתו היומיומית.

הדר וולפוביץ כץ
מנהלת הדרכה מעוף אשכול מרכז

מעניקה הרבה חומר למחשבה. אני חושב שזה היה מצוין.

גדי סרי
מנהל עמית בחברת וקסמן גבע גוברין

השיטה נותנת כלים ליישום נכון של התקשורת הכתובה תוך איזון עם התקשורת המדוברת. איילת צורי חולקת עם המשתתפים את ניסיונה העשיר בעבודה עם ארגוני שירות גדולים

עפר זעירא
מנהל ביה"ס להדרכת חברת מקצועות המחשב וטכנולוגיות מידע, חברת החשמל

זה לא רק ספר - זה כלי עבודה!

איך משתמשים בספר נכון ובקריאה אחת

חושפים בעזרתו איזה טעויות איומות (ויקרות!) מסתתרות בטקסטים שקיימים בארגון. 

הן קיימות גם בטקסט שכתבת בעצמך. יש צ'קליסט ברור של טעויות, שמגיע מניסיון במאות עסקים, וגם איך להדביר אותן. זה יחסוך לך זמן, כסף ואי הבנות.

מעבירים הנחייה ברורה בארגון

מעבירים הנחייה ברורה בארגון שמסבירה "איך לכתוב ככה שיבינו". זה לבדו צפוי לחסוך לך כמה אלפי ש"ח בממוצע בחודש.

לומדים להזריק רגשות "נכונים" למסמכים, כדי להפוך אותם לקטליזטורים אישיים ועסקיים.

זה ההבדל בין אימייל שמניע עובד (או לקוח, או ספק) לפעולה, לבין אימייל שהוא יידחה ל"אחר כך" או פשוט יתעלם ממנו. זה חשוב גם לכתיבה השיווקית שלך.

מכניסים סיסטם לכתיבת מסמכים מפעילים ומנצחים תוך עשרה צעדים טבעיים וקלילים.

כך מתגברים על תסמונת "העמוד הריק", חותכים אולי 70% מהזמן שלוקח לך ולאחרים לכתוב אימיילים, דוחות, הנחיות וטקסטים אחרים.

במקום סדנה ארגונית שעולה 9,000 ש"ח

הספר הזה מחליף, בעצם, סדנה ארגונית שעולה 9,000 ש"ח. הוא ילמד אותך, וכל אחד ואחת בצוות שלך, כיצד להניע אנשים לפעולה מהירה ואפקטיבית – פשוט על ידי שינויים קלים וברורים בניסוחים ובטמפלייטים הקבועים שבהם משתמשים.

ניתן לרכוש ספר כזה לכל חבר צוות, אבל כמובן – זה ספר, וכך הוא ניתן להעברה בין חברי הצוות השונים. 

מהדורה דיגיטלית

65
  • אצלך תוך מספר שניות

מהדורה מודפסת

125
  • להזמנה מוקדמת*
    במחיר השקה

קישור לרכישה

שליחת וואטסאפ לאדם הנכון בארגון שיקנה את הספר

משלוח ווטסאפ

ספר חובה על המדף שמאחוריך - לשימוש מיידי

מה הספר הזה ילמד אותך

איך לכתוב מסמך מנצח בקלות

  • 10 שלבי הכתיבה הקלה למסמך שעושה את העבודה
  • 7 מערכות הרגש המרכזיות והשפעתן על הכתיבה
  • 4 הרגשות המסוכנים ביותר לכתיבה
  • התגברות על תסמונת הדף הריק

בונוס: "קסם השלוש" להשפעה באמצעות כתיבה

מודל היד בשיטת צורי: תקשורת, מבנה, תוכן, שפה, מראה

  • איך להשתמש נכון בערוצי מסרים מיידיים
  • איך לכתוב אפקטיבי במדיה חברתית - כשאתם ארגון
  • איך לבנות תבניות מסמכים וטמפלייטים
  • כלים לבחירת התוכן הנכון לכתיבה
  • איך לתקף תוכן
  • כלים בארגון תכנים בתוך מסמך או פיסקה

כללי הכתיבה הנכונה בארגון ובעסק

  • אוצר המילים
  • ארגון ויזואלי של המידע
  • שימוש במספרים
  • ערכים בעולם הכתיבה הארגוני
  • חיבור הכתיבה לערכי המותג

בונוסים מיוחדים בתוך הספר

18 הטעויות הנפוצות בכתיבה ואיך לפתור אותן
20 טמפלייטים ודוגמאות מנצחות לסוגי מסמכים שונים שבאמת עושים את העבודה

הכל בגלל מסמך קטן / אילת צורי

כריכת הספר הכל בגלל מסמך קטן - המדריך המלא לכתיבה בארגון מאת אילת צורי

בכל יום שהעסק או הארגון שלך פועל בדרך שהוא פועל עכשיו – הוא מבזבז בין כמה מאות ש"ח לכמה אלפי ש"ח בחודש, פשוט על סתם. ככל שתדחה את המיני-קורס שהספר הזה יעביר אותך, ההפסדים האלה פשוט ימשיכו. 

למה לחכות? הגיע הזמן להפסיק את הביזבוז!

מעכשיו – הבעיה הזו תיעלם.

כל המנהלים והמומחים המקצועיים (מהנדסים, מנתחי מערכות, אנשי מחקר, יועצים ארגוניים, רואי חשבון, עורכי דין ויועצים אחרים)  צריכים לכתוב מסמכים ארוכים או תמציתיים. אבל רק מעטים יודעים איך לעשות את זה בקלות ובמהירות.  

 

הספר הזה ייתן לך את הנוסחה הבדוקה להתגברות על "תסמונת הנייר הריק". זו אותה תחושה שיש לך המון מה להגיד… אבל היד פשוט לא מצליחה להתניע את הכתיבה.

יש לזה שיטה בדוקה וקלה מאוד, שלב שלב, שתאיץ את יכולת הכתיבה שלך ותהפוך את העבודה המייגעת של כתיבת מסמכים ארוכים למשהו שעושים בקלות ובמהירות.

רק לחשוב על הפעם האחרונה שעמדת לפני "פרויקט" כזה גדול, והבנת שנשרפים לך לא רק אחר הצהריים והערב, אלא גם חלק גדול מהמחר ואולי גם מסוף השבוע.

בפעם הבאה: טיקטק, עובדים לפי השיטה וסוגרים עניין בעשירית מהזמן. 

זו בעיה אדירה שאני רואה שוב ושוב: אנשים בארגון כותבים משהו אחד – אבל מי שקורא אותם מבינים משהו אחר לגמרי, נעלבים, מתרגזים, נטענים באנרגיה שלילית ולפעמים גם מחזירים טקסט מאיים שהורס את כל מה שניסו לבנות.

הכל בגלל מסמך קטן שהקוראים לא כל כך הבינו. ואם אנחנו מרגיזים את הקוראים, סביר להניח שהם לא יקבלו גם את התוכן שלנו.

הגיע הזמן לעשות לזה סוף. בספר הזה מחכים לך עשרות כלים שיעזרו לך להתחשב ברגשות של הקוראים, להנגיש להם את מה שבאמת רצית להגיד, וכך לגרום לכך שהם יקבלו את התוכן.

ממחר – לא תהיה לך בעיה. הספר הזה ילמד אותך איך להכין תקציר מנהלים אפקטיבי שישכנע את הדירקטוריון (למשל) להקצות את התקציב או להסכים לו.

יכולת הכתיבה שלך תשתפר, וכבונוס: זמן הכתיבה יתקצר.

מהדורה דיגיטלית

65
  • אצלך תוך מספר שניות

מהדורה מודפסת

125
  • להזמנה מוקדמת*
    במחיר השקה

קישור לרכישה

שליחת וואטסאפ לאדם הנכון בארגון שיקנה את הספר

משלוח ווטסאפ

איך הספר הסגול הזה ישלם לך
בין 100 ש"ח ל-1,000,000 ש"ח בחודש, כל חודש?

לכל מסמך בארגון שלך יש מטרה חשובה שנמדדת בכסף ובזמן. מיילים, וואטסאפים, דוחות, סיכומי פגישות, פוסטים, מכתבים, טקסט פרסומי ומכירתי… המסמכים שנכתבים בארגון שלך צריכים להפעיל אנשים – וחלק גדול מהם מפספסים את המטרה.

התוצאה: המון כסף דולף לך מהארגון ומהעסק, פשוט כי מסמכים לא כתובים כמו שצריך. הם לא מספיק ברורים. והם בטח לא מספיק מפעילים.

מהדורה דיגיטלית

65
  • אצלך תוך מספר שניות

מהדורה מודפסת

125
  • להזמנה מוקדמת*
    במחיר השקה

קישור לרכישה

שליחת וואטסאפ לאדם הנכון בארגון שיקנה את הספר

משלוח ווטסאפ

אם אין לך זמן לבזבז, כאן מתחילים לחסוך

מי אני
למי הספר מיועד
על הספר
עדויות
איך משתמשים בספר
לרכישה
דילוג לתוכן